Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Eva La Voix: Official Video Release!

    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #2

    Standaard

    Heb m geluisterd. Ik ben best wel fan van mevrouw. Hoorde een mooi klinkende gitaar, een heel fijn klinkende sax.
    Een jointje genereert meer sympathie dan een sigaret. Dat was 50 geleden toch iets anders. Sigaret? Niet cool en slecht voor haar stem. We zijn mevrouw Tirotto ook al kwijt.
    Ik zou een bewerking van de clip overwegen zonder siggies. Dit kost haar ‘airplay’ en goodwill.
    Het geheel vond ik toch eigenlijk niet echt avontuurlijk. Sorry.
    De volgende keer ga ik weer met plezier luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    HEt is niet echt mijn smaak, maar ik vind m ge-wel-dig. De clip is ook n niet zo mijn ding, maar t is een echt nummer, een song, geweldig. Het heeft een goede hook, ondanks dat t jazzy is. Het had zo een cover kunnen zijn van een oude kraker (en dat is t grootste compliment wat ik je kan geven denk ik ). Goede mix, heerljike lush gitaar- en saxlijnen, maar niet te veel. Gedoseerd, om t poppy te houden. Knap werk!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ook niet helemaal mijn ding, maar alles is wel prachtig uitgevoerd. Alles klopt, en ook een mooie video......

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Heb m geluisterd. Ik ben best wel fan van mevrouw. Hoorde een mooi klinkende gitaar, een heel fijn klinkende sax.
    Een jointje genereert meer sympathie dan een sigaret. Dat was 50 geleden toch iets anders. Sigaret? Niet cool en slecht voor haar stem. We zijn mevrouw Tirotto ook al kwijt.
    Ik zou een bewerking van de clip overwegen zonder siggies. Dit kost haar ‘airplay’ en goodwill.
    Het geheel vond ik toch eigenlijk niet echt avontuurlijk. Sorry.
    De volgende keer ga ik weer met plezier luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    Thanks Gus. Je hebt wel een punt met de sigaret denk ik. Gelukkig rookt ze 'in real life' een stuk minder, maar slecht voor je blijft het natuurlijk wel. Verontschuldiging voor het niet avontuurlijk vinden is niet nodig, dat is het natuurlijk ook niet, dit is een commercieel (voor ons doen dan) experiment!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    HEt is niet echt mijn smaak, maar ik vind m ge-wel-dig. De clip is ook n niet zo mijn ding, maar t is een echt nummer, een song, geweldig. Het heeft een goede hook, ondanks dat t jazzy is. Het had zo een cover kunnen zijn van een oude kraker (en dat is t grootste compliment wat ik je kan geven denk ik ). Goede mix, heerljike lush gitaar- en saxlijnen, maar niet te veel. Gedoseerd, om t poppy te houden. Knap werk!!!
    Thanks man! Het gitaar-hookje popte ooit bij me op en had ik eigenlijk net bedacht toen ik de tekst van Eva kreeg met verzoek er muziek onder te zetten. 1 + 1 = 2 en het klopte wonderbaarlijk mooi!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ook niet helemaal mijn ding, maar alles is wel prachtig uitgevoerd. Alles klopt, en ook een mooie video......
    Thanks man!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Fenomenaal, Jasper👍
    Een genot om naar te luisteren en te kijken.
    Mooi die dynamiek. Je hoort alles ademen gewoon.
    Een kritiek puntje: Eva rookt wel heel veel peuken in die clip, slecht voor de gezondheid en stem 😉
    Verder echt gaaf en ik krijg er spontaan zin in whiskey van (over ongezond gesproken).
    Ga zo door en misschien is North Sea jazz 2020 een optie voor jullie ? Het niveau hebben jullie zeker !

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Fenomenaal, Jasper��
    Een genot om naar te luisteren en te kijken.
    Mooi die dynamiek. Je hoort alles ademen gewoon.
    Een kritiek puntje: Eva rookt wel heel veel peuken in die clip, slecht voor de gezondheid en stem ��
    Verder echt gaaf en ik krijg er spontaan zin in whiskey van (over ongezond gesproken).
    Ga zo door en misschien is North Sea jazz 2020 een optie voor jullie ? Het niveau hebben jullie zeker !
    Thanks man!

    Ja de peuken vielen mij op een gegeven moment ook wel op.... is niet bewust gebeurd. Hoop niet dat het kijkcijfers kost of een 18+ rating op gaat leveren ;-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nah, zal wel meevallen. Er worden ergere dingen op YouTube gekwakt tegenwoordig.
    18+ wordt het pas als Eva haar kleren uit gaat trekken in die clip, maar dat voegt niets toe aan deze fenomenale song 👍😉

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top