Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 56
  1. #11

    Standaard

    Voor die 177 euro had je dus een perfecte gitaar verwacht? Haal er een stukje schuurpapier over en klaar is kees!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    ja hallo, gitaar is verkocht als "gebruiksporen zonder krassen en schade". Dat staat los van de prijs of het voordeel, dit was een laatste gitaar die er al heel lang hangt. En ik heb gevraagd, pak de gitaar extra goed in. Dat is het punt, niet de prijs of een paar deukjes. Ding is B stock omdat de tremelo arm ontbreekt.

    Ik maak de deuken liever zelf, dan dat een pakket bezorger dat doet. Deuken komen toch wel, die zitten in al mijn gitaren.

    hier is de advertentie, origineel is al weg

    http://www.mifanxing.com/p/1649545

    Condition of product Traces of use (no damage/scratches)
    Laatst gewijzigd door raabje; 2 september 2019 om 22:24

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Succes verder.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht

    Ik maak de deuken liever zelf, dan dat een pakket bezorger dat doet. Deuken komen toch wel, die zitten in al mijn gitaren.
    Bijzondere denkwijze! Maar goed; houdt ons op de hoogte!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    -t.........

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Bijzondere denkwijze! Maar goed; houdt ons op de hoogte!
    Ik kan Raabje wél volgen. Het gaat er niet om dat je een gitaar koopt voor weinig geld ( en dan wordt al snel geredeneerd dat je niet mag klagen) maar dat er in de advertentie letterlijk vermeld wordt dat de gitaar géén krassen en/of deuken heeft, louter gebruikssporen.
    Bax moet voldoen aan hetgeen dat ze beweren, al zou de gitaar 75% afgeprijsd zijn!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wat ik mij afvraag is in hoeverre deze schade Bax te verwijten is of de transporteur. Wat er onderweg met de zending gebeurt valt Bax niet aan te rekenen.
    Als ik de foto’s zo zie lijkt het transport schade.
    Ik zou gezeik besparen en de kop ff bij schuren, straplock opnieuw monteren na het gat hersteld te hebben met vulmiddel en opnieuw uitboren.
    Afstellen, nieuwe snaren en lekker spelen, als de gitaar verder goed klinkt en speelt. Voor het geld hoef je het niet te laten, toch?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Toch wel raar van bax : heb er vroeger al eens dingen besteld die dan weer in een belachelijk grote doos met veel "bubbelplastiek" verpakt waren rond de al stevige doos van een product dat dan ook nog eens in piepschuim zat...
    Een gitaar pleuren ( help ik begin "hollands" te schrijven 😓&#128531 ze dan zomaar in een doos...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik kan Raabje wél volgen. Het gaat er niet om dat je een gitaar koopt voor weinig geld ( en dan wordt al snel geredeneerd dat je niet mag klagen) maar dat er in de advertentie letterlijk vermeld wordt dat de gitaar géén krassen en/of deuken heeft, louter gebruikssporen.
    Bax moet voldoen aan hetgeen dat ze beweren, al zou de gitaar 75% afgeprijsd zijn!
    Ja, maar wat valt dan onder dat laatste? De frets mogen dus wel versleten zijn.
    Ik heb liever een kras of deuk dan gebruikssporen.
    Voor krassen en deuken (lees: relic, mojo) betalen sommige mensen zelfs extra.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #20
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht

    Ik heb gehapt op die lage prijs ivm de rosewood toets. Ik zoek nog een gitaar voor erbij, ook voor mijn zoontje, die speelt op een Squier Mustang, maar die gitaar heeft zo weinig sustain.
    Even een vraagje tussendoor. Wat voor Squier Mustang heeft je zoontje? Eentje met een echte Mustang tremolo of eentje met een vaste brug?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top