Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Dan krijg ik alleen de koffer ...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Vanaf prijs is zo'n 4.100 USD oftewel zo'n 3.200 EUR nieuw.

    Heb je al eens op zo'n ding gespeeld? 10" is geen standaard radius voor Strats en als ik hier soms lees wat een halve inch al kan doen......

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Nee, nog niet op gespeeld maar dat ga ik uiteraard wel doen. In mijn ervaring kan ik op alles spelen vanaf 9.5 radius ( hou absoluut niet van vintage 7.25). 6105 fretwire heb ik ook graag.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Oh oké, ik ben niet zo gevoelig. Maar je bent razend geïnteresseerd in een peperdure gitaar waar je niet op gespeeld hebt...?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Euhm razend geïnteresseerd ? Verhaal is zo : Mijn collega heeft me een aanbod gedaan. Krijgt zelf een soort "signature" gitaar aangeboden ( in basis een warmoth strat) en had al 2 of 3 custom shop strats. Hij wil er dus 1 verkopen , ook al omdat hij nog wat gear nodig heeft ivm een nieuwe band. Hij komt in principe zaterdag langs.
    Ikzelf twijfel toch nog een beetje omdat ik meestal op middenklasse gitaren speel (lees de betere koreaan) en dus niet zo goed thuis ben in dit segment van gitaren. Vandaar mijn kreet om hulp ;-) Ik heb wel ooit an zeer gunstige voorwaarden een cs tele kunnen kopen bij een sluiting van een winkel en dat vind ik wel een erg goede gitaar...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Op zich niet zo gek hoor, geïnteresseerd in iets waar je nog niet mee gespeeld heb, sommige van mijn beste vriendinnen.. euh.. gitaren zijn zo begonnen.

    Vaak moet je toch eerst iets kopen voordat je weet of het je ligt, of je er mee kan bonden, of het bruikbaar is enz
    Maar ik snap Erik, dat geldt voor al dit soort topics 'hello guys.. ik kan een gitaar kopen en...."
    iedereen, incl topicstarter weet, dat forumadvies betekent nada, de beslissing wordt elders genomen
    maar je wil er over lullen want het houd je bezig,

    het maakt in feite niks uit wat we zeggen
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Oké je bent amper/matig geïnteresseerd in een Strat waar jouw collega/vriend een aanbod over gedaan heeft, dat wij niet weten. Toch?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Volgens mij kunnen we wel stoppen met over gitaren lullen
    Ik denk dat het maar goed is dat Erik niet in een muziekinstrumentenwinkel werkt.

    Klant: ik ben mogelijk geïnteresseerd in die of die gitaar.
    Verkoper:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Maar je bent razend geïnteresseerd in een peperdure gitaar waar je niet op gespeeld hebt...?
    Dat wordt niet wat.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Maar als het je vriend is, en het is een flinke investering. Waarom mag je dan van hem niet eens een weekje proberen om te kijken of het wat is? Kijk bij een vreemde zou ik het niet doen. maar als het een vriend is kan ik daar nog best inkomen.

    Word je er verliefd op dan weet je dat het een goede investering is. Zo niet, dan laat je hem varen...

    Daarnasst is het niet gek om 2, wellicht wel eens 3 keer een gitaar in dit segment te gaan bekijken/bespelen.
    Gibson, what else...?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ja zo krijg ik ‘m nooit verkocht....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top