Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul ST Bekijk bericht
    Prima hoor, mag jij vinden. Ik hoor liever een origineel nummer dan de zoveelste cover van een inmiddels meer dan uitgekauwd nummer. Weliswaar is de HC solo uitstekend gespeeld maar het raakt me verder niet. Ook dat niet hoeft altijd. Tsja en in mijn ogen; als je vindt dat de gast in de laatste video geen hoog niveau heeft dan zeg je eigenlijk dat Jos Verstappen een matige coureur is. Maar ook dat mag :-)
    Jos was ook een matig coureur die met een te opvliegerig karakter bij kleine teams auto’s kapot reed. Later sloeg hij ook vrouwen in puin maar da’s een ander verhaal 😂
    Max daarentegen is wat Tommy Emmanuel voor de akoestische gitaar is, wereldtop.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Jos was ook een matig coureur die met een te opvliegerig karakter bij kleine teams auto’s kapot reed. Later sloeg hij ook vrouwen in puin maar da’s een ander verhaal 
    Max daarentegen is wat Tommy Emmanuel voor de akoestische gitaar is, wereldtop.
    Hahaha, ik bedoelde eigenlijk ook Max.
    Kun je nagaan......Ik moet ook lullen over dingen waar ik wel verstand van heb :-)

    Tommy is te gek en nog eens behoorlijk komisch ook.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top