Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Beetje jammer dit allemaal.

    Braddie zeg eens wat..... gitaar echt dood? Wil je budget iets anders kopen?
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 25 augustus 2019 om 02:12 Reden: Branie = Braddie

  2. #12

    Standaard

    Excuses, ja de gitaar is echt dood.

    Frustratie kwam, gitaar kreeg een gooi. Hals niet gebroken op het eerste gezicht -Al stond 'ie wel van de body af bij het gedeelte waar je't vastschroeft- is er tóch wat hout tussen weggebroken. Hals er weer op geschroefd na het weg halen van wat houtsplinters en toen zat'ie weer normaal op de body. Maar na het schoonmaken en het restringen lijkt het toch afgelopen. De gitaar loopt óveral op de hals aan tot op het punt dat elke fret bij de hoge E dezelfde hoge noot is.

    Voor nu is het topic trouwens overbodig, want een maat heeft aangeboden dat ik zijn oude gitaar mag lenen én bij de oefenruimtes hebben ze ook gitaren, dus ik ga het daar bij houden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Nou ja, niet zo moeilijk ; Braddie heeft zijn gitaar of in brand gestoken of kapotgeslagen. Dat lijkt me wel duidelijk.
    Hij blijkt ermee gegooid te hebben?!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Braddie heeft de beroemde Monterrey act van Jimi uitgevoerd alleen dan zonder benzine vloeistof 😂
    Dan maar keihard op de grond gooien, hij was waarschijnlijk klaar met een muzikale gepruts van zijn bandmaatjes. Wel een topic wat ik hier in al die jaren nooit meer ben tegengekomen !
    Maar als ik braddie was zou ik een Yamaha pacifica kopen, tweedehands en dan heb je echt een goeie degelijke gitaar in HSS uitvoering. Voor dat budget niks beters eigenlijk !

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Braddie heeft de beroemde Monterrey act van Jimi uitgevoerd alleen dan zonder benzine vloeistof ��
    Dan maar keihard op de grond gooien, hij was waarschijnlijk klaar met een muzikale gepruts van zijn bandmaatjes. Wel een topic wat ik hier in al die jaren nooit meer ben tegengekomen !
    Maar als ik braddie was zou ik een Yamaha pacifica kopen, tweedehands en dan heb je echt een goeie degelijke gitaar in HSS uitvoering. Voor dat budget niks beters eigenlijk !
    Hear hear .....
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    https://youtu.be/k1hxZyD9VGI

    En indien te duur : idd. Yamaha pacifica ;-)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Bovendien : ik ben absoluut tegen het vernietigen van instrumenten dus begin alvast met berouw te tonen !!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Bovendien : ik ben absoluut tegen het vernietigen van instrumenten dus begin alvast met berouw te tonen !!
    Vooral niet zo slim als je eigenlijk niks te besteden hebt voor wat nieuws, maar ieder zijn ding

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    https://www.youtube.com/watch?v=k1hxZyD9VGI

    Zelfs YJM kan deze gitaar niet kapot slaan

  10. #20
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Mijn Bullet is helaas na 5 jaar trouwe dienst overleden, en ik heb voor m'n bandjes wél een gitaar nodig.

    Een Squier Bullet met humbucker is 7 euro duurder, en ik neig ergens wél naar een gitaartje met een bucker er in.
    https://www.thomann.de/nl/fender_squ...at_hss_bsb.htm

    Anderzijds kwam ik deze tegen:
    https://www.thomann.de/nl/harley_ben...age_series.htm

    Lijkt érg op de Classic Vibe die ik hiervoor had en heeft Alnico pups. Alleen Harley Benton, ik weet het niet... ben toch bang om troep te bestellen..

    Iemand?!
    Met dit soort budgetten gitaarnet onwaardig. Tja, doorsparen en zolang een gitaar lenen.
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top