Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Weer lekker om eens wat nieuws van je te horen! Erg leuke compositie met heerlijke riffs & solo's. Basgitaar ligt beter in de mix als eerder werk van je. Zijn die drums geprogrammeerd? Indien ja, good job!
    Wat de drums betreft, dat is een originele audio drumtrack welke ik helemaal aan stukken heb geknipt om het passend te krijgen. Heeft me een pens vol werk gekost.

  2. #12

    Standaard

    Hij klinkt weer lekker. Als je dit in een muzikale dip doet... kan ik ook ergens zo'n dip krijgen?

    Maar zonder gekheid, ik denk dat we allemaal wel eens in zo'n fase zitten. In het begin komt de inspiratie vanzelf. Ieder idee is nieuw en spannend. Je schud het allemaal zo uit je mouw.
    Maar op een gegeven moment denk je "Lijkt dat niet heel erg op iets dat ik al eerder heb gedaan?" En dan wordt het lastig. Wat ik zelf dan probeer is om dingen doelbewust anders te doen dan ik normaal zou doen. Soms levert dat iets moois op maar ook vaak klinkt het geforceerd.
    Op die manier duurt het allemaal wat langer maar dat geeft op zich niet. Er is (meestal) geen deadline, toch? Het belangrijkste is dat jij er plezier aan beleeft. En zo te horen zit dat wel goed.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Hij klinkt weer lekker. Als je dit in een muzikale dip doet... kan ik ook ergens zo'n dip krijgen?

    Maar zonder gekheid, ik denk dat we allemaal wel eens in zo'n fase zitten. In het begin komt de inspiratie vanzelf. Ieder idee is nieuw en spannend. Je schud het allemaal zo uit je mouw.
    Maar op een gegeven moment denk je "Lijkt dat niet heel erg op iets dat ik al eerder heb gedaan?" En dan wordt het lastig. Wat ik zelf dan probeer is om dingen doelbewust anders te doen dan ik normaal zou doen. Soms levert dat iets moois op maar ook vaak klinkt het geforceerd.
    Op die manier duurt het allemaal wat langer maar dat geeft op zich niet. Er is (meestal) geen deadline, toch? Het belangrijkste is dat jij er plezier aan beleeft. En zo te horen zit dat wel goed.
    Bedankt, hoe ouder ik word hoe langer die fases duren. Vroeger had ik het wel eens een paar dagen of een week maar nu zit ik al een aantal jaren te klooien. Dat beangstigd mij toch wel ernstig...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top