Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard D-Day (no confirmation)

    Met pijn en moeite heb ik dan toch weer wat in elkaar weten te draaien maar ik blijf toch in een soort muzikale dip zitten de laatste jaren Ik hoop dat ie te pruimen is...

    https://www.youtube.com/watch?v=NiRae_PNnso

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.758

    Standaard

    Barry, qua compositie heb ik inderdaad wel (wat) mooiere dingen van je gehoord, maar wat 'n genot om iemand met zo'n techniek bezig te horen! Klasse
    En volhouden; keep trying...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Lekker hoor Kennelijk heb je ook het basknopje gevonden en iets teruggedraaid, het bonkt niet meer zo.
    Het einde vind ik wel wat vreemd klinken, misschien is het bewust of je wist niet hoe je het moest afronden.
    Anyhoe, niks om je voor te verontschuldigen
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Aiai, elke keer als ik een post van jou open komt postzegels gaan verzamelen weer een stapje dichterbij.
    Echt weer heel fijn en mijn ding.... Nog steeds over de RP?
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Zo, niet verkeerd zeg. Die riffs, die solo's. Die gesproken teksten passen er goed bij.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Weer lekker om eens wat nieuws van je te horen! Erg leuke compositie met heerlijke riffs & solo's. Basgitaar ligt beter in de mix als eerder werk van je. Zijn die drums geprogrammeerd? Indien ja, good job!

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties!
    Plant: 'techniek', met pijn en moeite hoor ha ha.
    Purlpejohn: Niet doen hoor die postzegels. Ik heb nu een Zoom G3n, mijn zoveelste uitstapje. Denk wel dat ik toch weer terug ga naar een RP.
    Pasqual: Ik heb een nieuwe bas (Steinberger XT2) en heb me maar eens een speciaal bas bakkie (Vox Stomplab IB) aangeschaft i.p.v. steeds over een gitaarpedaal te bassen.

    Groetjes Barrie !

  8. #8

    Standaard

    Klinkt erg goed zeg! Goed spel was al genoemd, ik ga ook maar postzegels verzamelen.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Hey Pasqual; Wat de drums betreft, dat is een originele audio drumtrack welke ik helemaal aan stukken heb geknipt om het passend te krijgen. Heeft me een pens vol werk gekost.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top