Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 29 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 282
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Het doet mij aan dit spreekwoord denken:

    "Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje "

    Ik zou dan zelf het dubbeltje vervangen voor drol.
    Dit is een drol en zal altijd een drol blijven.

    Wat er nog aan ontbreekt bij de topic starter is dat hij de vergelijking met een customshop Fender glansrijk door staat, misschien zelfs wel beter is

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Staat hier gewoon onder de categorie speelgoed...
    https://www.internet-toys.com/289747...-25-1-2-blauw/
    Met zes afstémbare snaren! Waar vind je dat nog? Kópen dus!

    Remork sluiten.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Het doet mij aan dit spreekwoord denken:

    "Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje "

    Ik zou dan zelf het dubbeltje vervangen voor drol.
    Dit is een drol en zal altijd een drol blijven.

    Wat er nog aan ontbreekt bij de topic starter is dat hij de vergelijking met een customshop Fender glansrijk door staat, misschien zelfs wel beter is
    Toen ik dit las dacht ik "he Brad wat doe jij hier" maar blijkbaar lopen er meer verzuurden rond.

    En ja, ik heb Fender CS modellen gehad, maar de Phoenix haalt die kwaliteit niet. Ook niet van de meeste USA modellen. Maar mijn Fender MIJ legt het hier wel tegen af. N=1, ik weet het.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Toen ik dit las dacht ik "he Brad wat doe jij hier" maar blijkbaar lopen er meer verzuurden rond.
    Ja, jij blijkbaar. Zure lul.

    Waarom zo'n nodeloze off topic ad hominem?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht

    En ja, ik heb Fender CS modellen gehad, maar de Phoenix haalt die kwaliteit niet. Ook niet van de meeste USA modellen. Maar mijn Fender MIJ legt het hier wel tegen af. N=1, ik weet het.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Dus als ik het goed begrijp heb je Custom shop Fenders gehad, maar besloten de slechtste MIM Fender van Nederland te houden.'
    Dat zegt wel iets over je beoordeling van de Phoenix . Maakt voor mij nu wel het een en ander duidelijk

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Een vriend van mij heeft een nieuwe Phoenix telecaster gekocht. Kosten: minder dan €200,-. Vandaag heb ik er meer dan een uur op gespeeld.

    Indrukken: de hals speelt heerlijk en is recht. Zeer lage actie en loopt nergens aan. Geen enkele dode plek! De frets zijn goed genoeg afgewerkt. Opdrukken van noten gaat prima. Onversterkt klinkt ie redelijk. Versterkt: wat een geweldig geluid! De 3 verschillende standen zijn zeer herkenbaar in geluid. De "twang" van de tele zit er zeker in en het halselement kan je lekker jazzy laten klinken. Beide elementen samen: duidelijk de humbucker-optie en er klinkt zowaar een "grom". De gitaar heeft een goede sustain.

    Ik zou zo op kunnen treden met deze gitaar, geen enkel probleem. Ik was wel even flabbergasted toen ik de prijs hoorde.... €195,-. Zo maakten ze vroeger geen gitaren voor dit bedrag.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Vraagje; over wat voor versterker heb je gespeeld?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Het doet mij aan dit spreekwoord denken:

    "Wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje "

    Ik zou dan zelf het dubbeltje vervangen voor drol.
    Dit is een drol en zal altijd een drol blijven.

    Wat er nog aan ontbreekt bij de topic starter is dat hij de vergelijking met een customshop Fender glansrijk door staat, misschien zelfs wel beter is
    Sinds wanneer is de fender customshop de maat der dingen? Zo bijzonder vindt ik die dingen niet in verhouding tot de prijs. Zal wel een mannetje uren op hebben zitten relicen om die prijs te rechtvaardigen maar toch.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    Vraagje; over wat voor versterker heb je gespeeld?
    Over een transistor bas versterkertje.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #19

    Standaard

    Ik hou wel van dat goedkope spul, in mijn geval speel ik dan het liefst over een vox da 5 of een ander ampje met niet teveel vermogen. Dat goedkope spul klinkt in mijn oren het best over dat lichte spul: op zwaardere versterkers vallen ze toch wel door de mand.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Sinds wanneer is de fender customshop de maat der dingen? Zo bijzonder vindt ik die dingen niet in verhouding tot de prijs. Zal wel een mannetje uren op hebben zitten relicen om die prijs te rechtvaardigen maar toch.
    Paar jaar terug op een CS Tele gespeeld en die vond ik echte helemaal prima maar........ voor die prijs niet dus. Je koopt een prima gitaar die al voorgesleten is, tenminste die was dat. Heb overigens wel even overwogen om het ding te kopen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    Ik hou wel van dat goedkope spul, in mijn geval speel ik dan het liefst over een vox da 5 of een ander ampje met niet teveel vermogen. Dat goedkope spul klinkt in mijn oren het best over dat lichte spul: op zwaardere versterkers vallen ze toch wel door de mand.

    Die ervaring heb ik niet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top