Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 29 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 282
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb dit aangegeven over mijn zelfs nog goedkopere gitaren, die ik al meer dan 3 jaar heb. Volgens mij ben ik daar eerlijk in geweest en waren de reacties soms wat gevoelsmatig.

    Lui die 1,5 K of meer hebben uitgegeven accepteren zelden dat een veel goedkopere gitaar hetzelfde biedt. Beetje zoals vrouwen die zeggen dat het om de inhoud gaat maar eigenlijk voor de six-pack kiezen.

  2. #32

    Standaard

    Het gaat heel prima, dank.
    Nog steeds geen gitaar.
    Ik kan van iemand een oude Squier Strat lenen, tof gebaar maar ik wil toch liever zelf iets.
    Lees hier dus Harley Benton all the way ? En mensen die HB toch niet best vinden?

    Budget is 150 overigens dus dan moet er toch een leuk gitaartje te vinden zijn?

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Het gaat heel prima, dank.
    Nog steeds geen gitaar.
    Ik kan van iemand een oude Squier Strat lenen, tof gebaar maar ik wil toch liever zelf iets.
    Lees hier dus Harley Benton all the way ? En mensen die HB toch niet best vinden?

    Budget is 150 overigens dus dan moet er toch een leuk gitaartje te vinden zijn?
    Voor 150 heb je tweedehands toch echt wel meer gitaar voor je geld!

  4. #34

    Standaard

    Ik reageerde per ongeluk in een verkeerd topic, maar maakt nu al niet meer uit.
    Toch iets meer uitgegeven zojuist, spaarvarken leeg geslagen. Heb en sunburst Squier Affinity besteld. Leek mij een prima upgrade.

  5. #35

    Standaard

    Maar er nu niet meer mee gooien he?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #36
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Denis Hermans slaat de spijker op zijn kop. Phillip heeft leuke eerlijke review. Ik ken Braddie van zijn video's, verwacht niet dat deze gitaar jaren meegaat. Het Chinese metaal (pot-metal) slijt snel en het lijkt me erop dat je veel speelt. Gaat komend jaar op zoek naar een betere.

    Vriendelijke groet,

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb dit aangegeven over mijn zelfs nog goedkopere gitaren, die ik al meer dan 3 jaar heb. Volgens mij ben ik daar eerlijk in geweest en waren de reacties soms wat gevoelsmatig.

    Lui die 1,5 K of meer hebben uitgegeven accepteren zelden dat een veel goedkopere gitaar hetzelfde biedt. Beetje zoals vrouwen die zeggen dat het om de inhoud gaat maar eigenlijk voor de six-pack kiezen.
    Net zoals je lui hebt die op forums overal beweren dat hun goedkope Squier of ander merk net zo goed klinkt of is als een custom Fender. Alleen om zich zelf of anderen te kunnen overtuigen dat ze een mega deal hebben gemaakt en dat ze niet meer geld hoeven uitgeven.
    Laatst gewijzigd door apekop; 8 september 2019 om 11:00

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Het ligt er maar net aan hoe goed of hoe slecht de bespeler is. Meer is het niet.

  9. #39

    Standaard

    Het filmpje laat juist zien dat dat slechts een van de componenten is.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    ik heb een Samick Greg Bennett Royale 3, 249 euro, afgeprijsd, en uit Indonesie, maar een prima instrument. Natuurlijk de potmeters een keer vervangen en evt pick ups een keer, maar verder helemaal niks mis mee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top