Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    bestaat er een gele variant? Ik heb de bruine. ik vind dit spul veel fijner dan de 'gewone' paraffineolie of fretboard conditioner van Dunlop, omdat het veel langer blijft zitten. Like, really, jaren.
    Ik kon alleen de gele. Ik dacht eigenlijk dat bijenwas altijd geel was tot nu...haha. Anyway, ik ga die bruine variant eens proberen.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  2. #32

    Standaard

    Allemaal aardig in de olie zo te lezen

    Heb een paar weken geleden een Vintera series Tele gekocht. De '50s Modified, in Butterscotch Blonde (essen body). Ik wilde ook wel eens een keer een Tele, vond ze eigenlijk altijd lelijk kwa klank en looks, maar had de laatste tijd zoiets van...ach zo1 erbij moet toch kunnen.
    Hing bij Bax ook een US tele (Performer series) ook leuk, maar die was 150 Euri duurder en eerlijk gezegd zal het land van herkomst me jeuken. Ben heel tevreden met deze MIM Tele. Tot nu toe alleen maar Super(Strats) gespeeld dus het is effe wennen die baseball bat hals (wel multifunctionleel ). Ding klinkt gewoon lekker en de looks...als je erop speelt zie je er zelf toch niks van.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top