Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Headrush pedalboard

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikE Bekijk bericht
    Precies, volgens mij zou het inderdaad zo kunnen. Ik laat momenteel gewoon mijn cab miken. Wel overweeg ik om nog zo'n Headrush FRFR speaker te halen, omdat ik regelmatig vrij dicht bij mijn amp sta bij repetities en ook op podia mijn redelijk mini setup niet altijd lekker op gehoorhoogte heb (al zou bv een Gator hoes om mijn cabje waar hij op kan staan ook al wonderen doen). Die sound met Cab/IR zou dan ook naar FoH kunnen (hoop ik, even goed naar de i/o kijken). Lees daar wel goeie ervaringen mee. (de FRFR 112)
    Mooi Erik, je hebt zo'n beetje alles wel beantwoord wat ik wilde weten. Ondertussen is er een onderweg naar mij. In eerste instantie ga ik 'm gebruiken via de return van mijn amp (H&K Statesman head). Later misschien via een stereo power-amp en 2 speakers of 2 FRFR 112 speakers. Daar moet ik nog research naar doen. Thanx guys voor de input. Ik ben erg benieuwd of dit voor mij werkt op zo'n manier te gaan spelen!

  2. #12

    Standaard

    Gaaf Pasqual!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Veel plezier ermee!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ben benieuwd Pasqual, vooral naar de bühne-ervaringen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ben benieuwd Pasqual, vooral naar de bühne-ervaringen.
    Dat gaat er de komende tijd niet van komen. Ik heb 'm vandaag retour gestuurd. Niet eens omdat ie niet bevalt want zover ben ik er niet eens mee gekomen maar omdat Bax er een zooitje van maakt. Ik heb 'm gekocht als B-stock zaterdag avond. Prijs was op dat moment nieuw 1000,00 ongeveer. B-stock was 974,00. Met 5% korting erboven op kwam dit op zo'n 925,00. Tot zover niets aan de hand. Zondagmorgen check ik de website even of die B-stock daadwerkelijk van de site is. Wat scherts mijn verbazing! Heeft Bax de Headrush in prijs verlaagd naar 969,00. Dus nieuw goedkoper dan mijn tweedehandsje! Kan gebeuren maar ik vind dit niet kunnen op een tijdsbestek van minder dan 8 uurtjes. Ik heb zondag meteen fanmail gestuurd met de vraag of ze mij tegemoet kunnen komen. Ik ben nog steeds op antwoord aan het wachten. Ik heb gisteren 4 keer de helpdesk gebeld en 4 keer rond de 10 minuten in de wacht gestaan. Totaal onbereikbaar daar in Goes! Ik was er gisteravond wel klaar mee en heb het apparaat retour gemeld en vandaag teruggestuurd. Jammer maar ik kijk wel wat de toekomst brengt.

    En nu is ie zelfs verlaagd naar €945,00....
    Laatst gewijzigd door pasqual; 24 september 2019 om 19:03

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top