Nadat ik 2 maanden geleden zat te gassen voor deze gitaar maar de 200 euro extra tov het 'standaard' model wat teveel vond heb ik het toen kunnen laten... Maar toen had bax hem ineens als b-stock 200 euro afgeprijsd staan.

Status: 'als nieuw, maar met missende accessoires (zie foto's)'.

Het enige wat ik niet kon zien op de fotos was de tremolo arm en de boekjes, to overzien en tja, toen kon ik me niet meer beheersen en dus kreeg ik gisteravond dit pakketje:







Officieel is het de tobacco burst maar vind hem meer neigen naar de aged cherry, hoewel ik een iets lichtere kleur wel wat mooier had gevonden is ook dit wel prima denk ik

De backplate is zwart, volgens de fender site wit, maar zie meer fotos met een zwarte backplate dus zal wel.

Maar ik zou niet weten wat er mist want alles zit erbij volgens mij, tremolo-arm, boekjes, allan-wrenches, etc. Ziet er voor zover ik kan zien ook nog helemaal prima uit, maar wie weet kom ik er de komende dagen nog wel achter

Zit een setje 0.09 op wat wel erg licht aanvoelt (maar was sowieso van plan zo'n setje te proberen, speel eigenlijk altijd met 0.10) dus even zien hoe dat gaat en blijft bevallen. Pickups klinken vrij 'bright', maar niks wat niet met de tone knop op lijkt te lossen, wellicht ook een beetje met de snaren te maken?

Hoe dan ook, van het weekend maar even echt goed de tijd nemen eea af te stellen en verder te klooien.