Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Even voorstellen...

  1. #1

    Standaard Even voorstellen...

    Hallo iedereen.

    Mijn naam is Wouter, 30 jaar, uit het Brugge (België).

    Op zeer jonge leeftijd (11 jaar) gestart met lessen klassieke gitaar, daarna op mijn veertiende mijn eerste elektrische gitaar (Epiphone G400 Worn Brown) en versterker (de - aheum - welbefaamde Line 6 Spider III).

    Na een paar jaar in een coverband te spelen raakten mijn gitaren en versterker door tijdsgebrek onder het stof op zolder, waar ik ze een tweetal jaar geleden herontdekte.

    Ondertussen de microbe terug stevig te pakken. De Line 6 vloog terug op zolder en maakte plaats voor een VOX AC 15 (Greenback). Het eerste pedaaltje deed zijn intrede (Keeley D&M Drive). De Epi bleef (maar kan wel een upgrade gebruiken - zeker wat pickups betreft).
    Maar met een zeer uiteenlopende muzieksmaak en een zeer kritisch gehoor hoop ik hier tips & tricks te vinden om mijn sound verder te evolueren, de nodige upgrades uit te voeren en te leren van andere gebruikers.
    Zeker wat betreft pedal-paring met mijn VOX AC 15 en gebruik op 'thuisvolume'.

    Vragen? Feedback? Shout!

    Groeten,

    Wouter

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Er is geen medicijn bestand tegen deze microben Wouter, geef je maar gewonnen. Welkom!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Welkom Wouter!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top