Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard [Hnad] Marshall DSL5

    Cute brute. by Bart, on Flickr

    YES!Wat een verrukkelijk gebakje,deze 5W glasbak voor thuis.Ik verwachtte er echt veel van-maar het ding slaat echt alles.Zo blij mee-een band zal voorlopig niet gebeuren,maar dat onvervalste Marshallgeluid-zonder rij buren op de stoep-zal die nummertjesrol stralks meteen terugbrengen naar de apotheek-die heb ik niet meer nodig.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Top man, 5 watt is meer dan zat voor thuis. Heb zelf een 5 watt Fender Champ uit '73 - en het is genoeg voor thuis geloof me!
    Veel plezier met je nieuwe amp!!!!!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gave amp! 5 watt kan ook in bands te gebruiken zijn, mits een goeie zaal mix en mits je drummer geen boeren houthakker is.
    Het plan bij mij is om volgend jaar eens te kijken naar een marshall jvm voor in de band. Ben me aan het inlezen in de Marshalls.

  4. #4

    Standaard

    Dat is een mooie aanwinst, veel plezier ervan

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Wutwut, een Marshall versterker die mij ook wel wat lijkt? Het moet niet gekker worden hier.

    Congrats & Enjoy!
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Leuke aanwinst man! Heb je hem nieuw of gebruikt?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #7

    Standaard

    Dank jullie allen!Ik speel mijn reet eraf.Of zoiets.

    Nee,echt,het is een heerlijk ding,heb zoveel meer lol in spelen dan ik echt heel lang heb gehad.En aangezien mijn gezondheid me voorlopig wel even dwingt tot lekker thuis gewoon voor ezelf spelen...geen pretje,maar dit gebakje maakt het een stuk draaglijker-en ik heb nog geen buren gezien,dus ook dat gaat goed zo.Oude en erg gehorige flats dus,en ze herinneren zich mijn 30th Anniversary halfstack nog wel.Die stond een poosje als decoratief meubel in de woonkamer want mijn oefenruimte werd gesloten-maar ja,een decoratief meubel waar je gitaar over kunt spelen...dat was natuurlijk iets met op spek gebonden katten.En over die Anniversary gesproken-dat ding was wel iets veelzijdiger,en natuurlijk een closed back 4x12 kast er onder,maar qua direct inprikken en gewoon spelen,zonder pedalen en wat ook-deze DSL komt qua scheur wel errug dicht in de buurt.Met een dichte 2x12 eronder denk ik zelfs dat ik 'm beter vind,maar dat komt nog wel-in ieder geval is het een absoluut toppertje voor Marshallfreaks als ik.Ben er zeer verguld mee,het ding is veel beter dan ik had verwacht,nu ik die wat aparte Tone Shift door begin te krijgen.Blijvertje.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Mooi man, goeie aanschaf!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top