Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 204
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik zit niet te wachten op allerlei claims, maar wel op filmpjes waar goedkope gitaren verbazen.
    Deze gitaar kost momenteel 189 eur incl. verzendkosten.

    Werkelijk ongelooflijk, wat een geluid voor dat geld!
    Maar wat 'n naam:
    "Wat voor een gitaar heb je/"
    "Nou, gewoon, een Harley Benton..."
    "Ja, maar wat voor type?"
    "Nou, de TE-90FLT VW Deluxe Series.."

    Ik zou 't m'n bek niet uitkrijgen...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ja die naam is niet erg smaakvol gekozen. Het nieuwe logo ziet er wel leuker uit.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    Samick Greg Bennett Royale 3, een semi akoestische gitaar van 200 euro waar ik heel blij mee ben. Goed gebouwd, speelt fijn, klinkt prima. Maar ja…… Samick maakt heel veel gitaren voor anderen, dus die kunnen er wel wat van

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb een tanglewood akoestische gitaar gebruikt gekocht voor 100€ Zgan. Nieuw iets van 250 dacht ik. Voor het geld is ie waanzinnig goed.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Werkelijk ongelooflijk, wat een geluid voor dat geld!
    Maar wat 'n naam:
    "Wat voor een gitaar heb je/"
    "Nou, gewoon, een Harley Benton..."
    "Ja, maar wat voor type?"
    "Nou, de TE-90FLT VW Deluxe Series.."

    Ik zou 't m'n bek niet uitkrijgen...
    Nou ja....die naam....Ibanez kan er ook wat van....maar de HB klinkt inderdaad best wel goed....maar man man....wat een lelijk hok is me dat zeg....lijkt wel zo een Russische imitatie uit de jaren 70...
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Tsja, Thomann.... erg groot en machtig, ze hebben ook wel wat YouTubers in hun zak volgens mij. Maar dan nog. Dat neerzetten van producten waar ze niks aan verdienen, maar waarmee ze wel de klantenkring vergroten, wordt ook uitgelegd in dit filmpje over een ongelooflijk goedkope cab: https://www.youtube.com/watch?v=0bEH4gKbT6E

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    De HB-cabs zijn al vele jaren een Geheimtipp, zoals de oosterburen dat zo mooi zeggen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Fazley al genoemd ? Huismerk van Bax? Zelfde principe als Harley Benton.
    Er staat een lp modelletje van Fazley in onze oefenruimte. Best heel netjes afgewerkt ding. Goeie tuners, maar beroerd afgewerkt top kammetje waardoor hij snel ontstemt. Simpel te verhelpen maar ik zou ze niet willen gebruiken in warme zalen, koude feesttenten en er jarenlang mee optreden. Lijkt me niet handig😆
    Wel ideaal om er de Hendrix monterey act mee te doen.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb eens een Richwood LP uit een winkelvoorraad van 6 stuks gehaald, zat 1 goede bij. Met betere pickups best een Ok LP, nix minder dan een MIC Epi. Die heb ik nu, met Gibson pickups klinkt ie als een LP.

    LC tele, heb ik GFS mini hums op.
    LC jazzbass, zelfde verhaal, SD Basslines.
    Steinberger Spirit, U raadt het al, 2 SD humbuckers.
    RW RE400 ES335 gitaar, zat veel werk aan, frets gevlakt, Graphtec topkam, SD humbuckers, Gotoh tuners.
    Michael Kelly Hybrid Special, ik heb de axie iets laten verlagen, verder origineel.
    Recording King ROS-626 Martin OOO kopie, axie laten verlagen, verder een prima gitaar.
    Recording King Dirty 30s resonator, prima blues slide gitaar, veel opnames mee gemaakt.
    Cafe Americain Django gitaar, heb er nu 010 D'Addario op, dat deed het hem.
    Rira semisolid "acoustic" met piezo pickup. Intonatie helaas net niet zuiver, was spotgoedkoop.
    Crafter semisolid nylonstring, het Spaanse gitaargeluid versterkt zonder rondzingen.
    Aldi gitaar, nieuw 45 euro ofzo, geen massief bovenblad dus weinig hoog. Wel spatje zuiver en goede axie, prima camping/straat gitaar.
    (Niet door mij) Samengestelde Strat met Allparts neck, keramische pickups, Frimaree body, Wilkinson tremolo, Gotoh tuners.
    Ibanez 540S Japan, mankeert wel wat aan, scheurtje in de neck.

    Allemaal sub 300 euro nieuw of used.

  10. #30

    Standaard

    Recentste gitaar:
    https://www.dekrijgermuziek.nl/reg43...rospecial.html
    Studio achtig gitaartje van Richwood. Staat er op tenmiste. Heel behoorlijk voor de €301,75.
    Maar de prijswinner zijn de keramische P90’s die erop zitten. Man man man wat klinkt dat prachtig.
    Ik ben weer helemaal trug P90ofiel geworden.
    First love never ever dies.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top