Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Lijkt me zeker een mooie amp, Katana Artist. Net als de Blues Cube, ben ik ook wel benieuwd naar, soort Katana zonder toeters en bellen.

    https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...rsterker-combo

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Nice catch
    Heb er ook op zitten gassen. Hoe verhoudt het geluid zich met een buizenamp?
    Ik heb er een tijdje terug over gespeeld. Klonk wel lekker. Daarna prikte ik in in een deluxe reverb. Das toch wel andere koek. Is de prijs ook naar. Maar ook de blues deluxe vond ik een stuk beter. Voor clean/bluesy spel. Die katana is wel veel veelzijdiger uiteraard. Maar het haalt het niet bij een fender tube amp met wat pedalen ervoor voor mij persoonlijk.
    Laatst gewijzigd door gitaarmike; 19 juni 2019 om 21:53

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Voor mij is de sound goed genoeg, ook die van de ingebouwde effecten. Hij klinkt veel beter dan mijn Katana 50. Gisteren de Katana Librarian app gedownload op mijn telefoon en een USB OTG verloopkabeltje gekocht, zodat ik eenvoudiger en sneller bij alle instellingen kan.

    En ja, ik mag hópen dat er veel betere setups bestaan. Ik was maar 500 euro kwijt en dan heb je dus footswitch, effecten, en de combo versterker+luidspreker. En om voor dat geld een betere complete setup te kopen wordt alweer wat lastiger.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    En nu is er ook een Boss Nextone

    https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...rsterker-combo

    Zit naar mijn idee in dezelfde hoek, de Blues Cube, Nextone, Katana Artist. De Katana heeft meer ingebouwde effecten

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    En nu is er ook een Boss Nextone

    https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...rsterker-combo

    Zit naar mijn idee in dezelfde hoek, de Blues Cube, Nextone, Katana Artist. De Katana heeft meer ingebouwde effecten
    Ja en voor de Blues Cube heb je dan die Tone Capsules die je erbij kan kopen. Kom je nog makkelijker van je geld af wel leuk als het je ding is natuurlijk.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Voor mij is de sound goed genoeg, ook die van de ingebouwde effecten. Hij klinkt veel beter dan mijn Katana 50. Gisteren de Katana Librarian app gedownload op mijn telefoon en een USB OTG verloopkabeltje gekocht, zodat ik eenvoudiger en sneller bij alle instellingen kan.

    En ja, ik mag hópen dat er veel betere setups bestaan. Ik was maar 500 euro kwijt en dan heb je dus footswitch, effecten, en de combo versterker+luidspreker. En om voor dat geld een betere complete setup te kopen wordt alweer wat lastiger.
    Voor dat bedrag is het Katana-pakket hard to beat. Je ervaart nu ook dat een speaker veel uitmaakt voor je sound. Ik had overigens geen kritiek op de Katana, maar was gewoon verbaasd over de prijs van de 212 waza-cab. Want dat prijskaartje past nou net niet bij de filosofie achter de Katana-serie: veel sounds en effecten voor een instapprijs. Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Het hangt er ook maar vanaf waar je het voor wil gebruiken. Ik heb zelf een AC30 staan, maar pak voor kleinere dingen net zo makkelijk het AD15 modeling ampje mee. Het is tegenwoordig goed genoeg, zeker voor het geld dat het moet kosten.

    Veel plezier gewenst met je mooie setje!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Voor dat bedrag is het Katana-pakket hard to beat. Je ervaart nu ook dat een speaker veel uitmaakt voor je sound. Ik had overigens geen kritiek op de Katana, maar was gewoon verbaasd over de prijs van de 212 waza-cab. Want dat prijskaartje past nou net niet bij de filosofie achter de Katana-serie: veel sounds en effecten voor een instapprijs. Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven.
    De Waza-serie heeft volgens mij verder ook niks met de Katana-serie te maken. Het ligt ook niet voor de hand om een Waza cab aan een Katana Artist te hangen denk ik. De head amps van Waza zijn 1600-2800 euro. De Katana Artist is gewoon een enorm opgepimpte Katana (is het idee) juist door die Waza speaker erin te zetten (plus nog enkele andere functies en aanpassingen). Geen idee wat het Boss kost om zo'n speaker te maken, maar het is een leuke "uitsmijter" om je vlaggeschip binnen de Katana-reeks mee uit te rusten.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Nou ja, de prijsstelling voor de hele Waza-serie begrijp ik sowieso niet goed, maar dat is slightly off topic. Dus on topic dan maar weer.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Nou ja, de prijsstelling voor de hele Waza-serie begrijp ik sowieso niet goed, maar dat is slightly off topic. Dus on topic dan maar weer.
    Maakt mij niet uit hoor, ik ben niet van de topicpolitie. Maar Waza is vet duur ja. De Katana serie loopt dus van dik 200 tot een kleine 600 en is dus heel betaalbaar. Ben zelf wel enorm blij dat je tegenwoordig voor een paar honderd euro heel aardig kunt beginnen (bijv. een Yamaha Pacifica + aardige versterker moet lukken voor 300). En voor totaal "slechts" 1000 euro heb ik door tweedehands in te kopen een rig bestaande uit een Katana Artist plus footswitch en een Fender Baja Telecaster. Nou ik voel me de koning te rijk hoor. Heerlijke hobby, ook voor de wat minder grote portemonnee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top