Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard rare jongens, die Thomannen

    Een bij Thomann gekochte amplug bleek na opladen nauwelijks geluid te geven. Dus terug, het online-retourformulier ingevuld met uitleg van het probleem. Vroeg een medewerker of ik een filmpje kon maken van het probleem
    https://www.thomann.de/intl/harley_b...assic_rock.htm

    You could just show us that the connectors are too tight and that the plugs need to be forced into. Then just turn it on, plug it into the instrument and describe verbally that you can hear no sound coming out of it.
    Moest ik toch even uitleggen dat ik maar twee handen had waarmee ik niet tegelijk een camera, de amplug, een koptelefoon en een gitaar kon bedienen. En dat hetzelfde vertellen in een filmpje wat ik ook al had vermeld in het retourformulier mij niet erg zinvol leek.

    Vonden zij blijkbaar ook want ik kreeg per kerende e-mail alsnog het retourlabel.
    Rare jongens, die Thomannen.

  2. #2

    Standaard

    Ach ja, ik kreeg het verzoek om foto's te maken van de schade aan een hoofdtelefoon kabeltje, waarvan ik aangegeven had dat we hem zelf per ongeluk doorgeknipt hadden bij het uitpakken. Hoeveel foto's heb je nodig voor schadebepaling na het woord "doorgeknipt"?
    Laten we er maar van uitgaan dat dat soort vragen komen van "helpdesk"-medewerkers die een hamer niet eens van een spijker kunnen onderscheiden.
    Systeembericht
    Sorry, er zijn geen posts om te bekijken.

  3. #3

    Standaard

    Kocht daar vorige week een pedaaltje.

    Bleek na aankomst de footswitch stuk. Nu heb ik er zo nog een paar switches liggen, dus twijfelde of ik het zelf zou repareren of terugsturen.

    Toch maar een berichtje gestuurd dat ik het wou retourneren.

    Zeggen ze "retourneren hoeft niet, we sturen je een nieuwe".

    Dus nu heb ik een gratis pedaaltje (wat ik wel gerepareerd krijg), en komt er een nieuwe aan.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dat is inderdaad een raar voorstel van ze.

    Ik heb een tijd terug een goedkoop pedaaltje gekocht dat niet deed wat het behoorde te doen. Omdat het financieel voor hen alleen maar nadelig was het terug te sturen ter reparatie kon ik het defecte exemplaar houden en heb ik nog altijd een klein tegoed bij hen.

    Ze hebben niet voorgesteld een nieuwe te sturen misschien omdat ze er geen meer voorradig hadden.

  5. #5

    Standaard

    Da's toevallig. Was het ook een Harley Benton pedaal?

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Nee Behringer.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    Ach ja, ik kreeg het verzoek om foto's te maken van de schade aan een hoofdtelefoon kabeltje, waarvan ik aangegeven had dat we hem zelf per ongeluk doorgeknipt hadden bij het uitpakken. Hoeveel foto's heb je nodig voor schadebepaling na het woord "doorgeknipt"?
    Laten we er maar van uitgaan dat dat soort vragen komen van "helpdesk"-medewerkers die een hamer niet eens van een spijker kunnen onderscheiden.
    Ik vind het niet zo gek als je zoiets als schade claimt, ook al is het eigen schuld, Denk eerder dat ze met de foto uit coulance er toch een “garantiegevalletje” van wilden maken.
    Want waarom zou je het immers anders als schade claimen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top