Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Monty's Blather

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    First
    @ ernest
    Sterkte !

    @ Sjakie
    Een coollab met een knotsgekke, aussie, lady gg stalkert
    Geniaal !
    Het resultaat prachtig
    Voor een volgende coollab .
    Zij zingt iets in over jouw muziek ?
    Iig
    Nice 1
    Tot nu toe zingt de dame nooit in public.
    Maar ik ben aan het kijken of ik haar kan overhalen.
    Daar grote gelijkenissen met Ierland: Giet er wat in en iedere vrouw zingt, zou je denken.
    Kom er nog op trug.

    Dank voor het luisteren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Gus: kippevel.....donker, dreigend, leeg: knap gedaan. Instrumentatie sluit hier prachtig op aan.
    Eén dingetje ter overweging: als jij je zang gaat opnemen, om eerst even een minuut of vijf 'in te zingen'. Het begin van het nummer is zó wiebelig, en terwijl het nummer vordert, je steeds krachtiger en vooral vaster zingt.
    Maar over all: compliments!!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Gus: kippevel.....donker, dreigend, leeg: knap gedaan. Instrumentatie sluit hier prachtig op aan.
    Eén dingetje ter overweging: als jij je zang gaat opnemen, om eerst even een minuut of vijf 'in te zingen'. Het begin van het nummer is zó wiebelig, en terwijl het nummer vordert, je steeds krachtiger en vooral vaster zingt.
    Maar over all: compliments!!
    Leuk dat je hebt geluisterd.
    Al mijn liedjes hebben dit euvel met die zoekende zang.
    Met zoekende alleseigenlijk.
    Het ene liedje wat erger dan het andere.

    Allergie speelt een rol. Een oude stem, reken maar dat je stem er niet beter op wordt met de jaren. En dat ik het lied totaal niet repeteer. Kan ook niet. Iedere dag een nieuw liedje. Ik speel dus alles maar één keer en alles komt er geïmproviseerd op. Effe zoeken tot je de vorm te pakken hebt.

    Ik voel me meer liedjes schrijver dan zanger/musicus.
    Maar ik vind het leuk dat er naar wordt geluisterd. Dat is zeker!
    Dank voor het compliment. Zal het zeker aan Monty doorgeven. Thanks!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    ...en dat ik het lied totaal niet repeteer. Kan ook niet. Iedere dag een nieuw liedje. Ik speel dus alles maar één keer
    Gus, dank voor je reactie.
    Leg jij jezelf dat op, of vind je het gewoon na één keer genoeg? En elke dag een nieuw liedje: lijkt me nogal eh...pittig.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Gus, dank voor je reactie.
    Leg jij jezelf dat op, of vind je het gewoon na één keer genoeg? En elke dag een nieuw liedje: lijkt me nogal eh...pittig.
    Ik reis nogal veel. Kan dan dus niet opnemen. Dus een liedje dat langskomt verdwijnt weer en na een aantal weken wordt het steeds stiller.
    18 tot 20 weken per jaar away from home.

    Eenmaal terug komt dat proces vanzelf weer op gang. Heerlijk vind ik dat. Twee liedjes zou ook kunnen, maar meestal één. Anderhalf uur helemaal alleen, koptelefoon op, en het liedje pakken dat langskomt. Ook als ik naar de kroeg ga, heb ik eerst een liedje gemaakt.

    Ik weet niet wat ik ervan denken moet, maar niet de minsten onder ons zijn ervan overtuigd dat wij niets 'maken', maar alleen oppikken wat rondgaat. Alleen maar uit de lucht te plukken om het zo maar te zeggen.

    Heerlijk ook, omdat je de angst voor kloten liedjes verliest. Als ik vandaag een kloten liedje maak, krijg ik morgen weer een nieuwe kans.

    Dus: Nee, ik leg me niks op. Anderhalf uur van total bliss. Heel erg fijn.
    En daarna een bakkie sterke koffie. Helemaal happy.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik weet niet wat ik ervan denken moet, maar niet de minsten onder ons zijn ervan overtuigd dat wij niets 'maken', maar alleen oppikken wat rondgaat. Alleen maar uit de lucht te plukken om het zo maar te zeggen.
    Kan ik me wel wat bij voorstellen. Net als die Italiaanse beeldhouwer (kan effe niet op z'n naam komen...) die zei dat hij geen beeld maakte, maar alleen het omhulsel van het beeld verwijderde; het beeld is er al...
    Zoiets dus...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top