Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish Bekijk bericht
    Ik overweeg om een studiobouwer (Harm Eurlings, eerder genoemd in dit topic) de ruimte in te laten delen en in te laten richten; onzin of handig?
    Ik zou dat geld in eigen zak laten, het is echt geen quantum fysica hoor! Dat geld kan je beter steken in betere apparatuur.

Dit project toont (bizar!) veel gelijkenissen met mijn ‘stille garagestudio’. Dit project heb ik al volledig uitgewerkt. Ik kan je hier best helpen! Als je interesse hebt stuur je maar een pm’tje.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Ik zou dat geld in eigen zak laten, het is echt geen quantum fysica hoor! Dat geld kan je beter steken in betere apparatuur.

Dit project toont (bizar!) veel gelijkenissen met mijn ‘stille garagestudio’. Dit project heb ik al volledig uitgewerkt. Ik kan je hier best helpen! Als je interesse hebt stuur je maar een pm’tje.
    PM gestuurd, super! Alle info is welkom.

Inmiddels is de bouwtekening zo goed als af en gaat de ruimte ongeveer 20m2 bedragen. Lekker met vloerverwarming ook. Vanwege de ruimte maar ook praktische redenen wil ik de studio compleet elektronisch gaan uitvoeren.

Hebben jullie nog tips qua apparatuur? Met in acht neming dat ik gitarist ben en verschillende stijlen speel zou ik graag mijn randapparatuur daarop af willen stemmen. Tot nu heb ik alleen ervaring met standaard amps en elektrisch met de Toneport maar wat kan ik het beste doen in de volgende situatie (eigenlijk een samenvatting van mijn situatie);
    - alles dus ook drum etc elektrisch
    - mogelijkheid "live" op te nemen, dus bij wijze van click&record alle sporen
    - mogelijkheid om de geproduceerde herrie via SONOS live af te spelen (zou moeten kunnen met een mengpaneel en SONOS Connect denk ik?)
    - ik heb al een elektrische piano, die komt er sowieso in, daarnaast 2x (semi)elektrische gitaar, 1x basgitaar, 2x zang, 1x drumstel

Nogmaals, alle ideeën zijn welkom. Ik heb vooral geen ervaring met mengpanelen en qua software gebruikte ik voor Toneport altijd Adobe Audition. Welke software raden jullie aan?

Ook hoor ik het graag als wat ik uit wil voeren dom en onmogelijk is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten