Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Alnico IV: Mules.... just saying
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Alnico IV: Mules.... just saying
    Toch zijn Mules wel lichtelijk gescooped. Maar dat is dan ook helemaal PAF-like. Toch kunnen die dingen prima scheuren. Heb ze ook in meerdere gitaren gehad. Dat ging als de brandweer. Wat ik er niet uit kreeg aan mids, deed ik met eq op m'n versterker er wel weer in draaien. Tubescreamertje er voor en de mids vlogen er uit. Dikke, vette toon.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Hmm, de Mules moet ik ook eens proberen zo te lezen.
    Heb je nu geen Mules meer, brum?

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Jawel, maar niet meer in de brug positie. Ik had wel meer behoefte aan een vetter mid voor de band, minder PAF om zo maar te zeggen. In m'n SG heb ik er nog eentje in de nek positie zitten. Ergens zwerft er nog een Mule brugelement, ik denk dat ik die in een el cheapo Yamaha SG ga zetten. Ik ben wel bij BKP gebleven. De omschrijving van BKP's kloppen eigenlijk altijd wel, ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik ben wel bij BKP gebleven. De omschrijving van BKP's kloppen eigenlijk altijd wel, ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld.
    Ik op zich ook niet, ik heb al zeker 12 jaar Nailbombs in zowel een strat als in een LP (favoriete pickup) maar het laatste half jaar begin ik me te storen aan de sound van die dingen.
    Kunnen die elementen niks aan doen natuurlijk

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Toch zijn Mules wel lichtelijk gescooped. Maar dat is dan ook helemaal PAF-like. Toch kunnen die dingen prima scheuren. Heb ze ook in meerdere gitaren gehad. Dat ging als de brandweer. Wat ik er niet uit kreeg aan mids, deed ik met eq op m'n versterker er wel weer in draaien. Tubescreamertje er voor en de mids vlogen er uit. Dikke, vette toon.
    Ik vind ze eigenlijk vrij gebalanceerd qua voicing. Wel heb je die scooped indruk als je van een midpeak humbucker komt, zoals mijn strat met een Crawler in de brugpositie.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind mijn optie goedkoper

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik op zich ook niet, ik heb al zeker 12 jaar Nailbombs in zowel een strat als in een LP (favoriete pickup) maar het laatste half jaar begin ik me te storen aan de sound van die dingen.
    Kunnen die elementen niks aan doen natuurlijk
    Nailbombs zijn nogal agressief in het hoog mid. Ik kan me voorstellen dat het vroeg of laat tegen begint te staan, al heb je het lang volgehouden.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    al heb je het lang volgehouden.
    Goed he
    k weet niet wat het is, kan best zijn dat je gelijk hebt, het is net of je wah een heel klein beetje aan staat.
    Neck-nailbomb vind ik nog wel ok, maar misschien toch eens wat lower output proberen.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Goed he
    k weet niet wat het is, kan best zijn dat je gelijk hebt, het is net of je wah een heel klein beetje aan staat.
    Neck-nailbomb vind ik nog wel ok, maar misschien toch eens wat lower output proberen.
    Ze zijn 'hairy' en sizzly, idd met een cocked wah impressie. En flink wat output. Voor bepaalde stijlen metal wel een uitstekende pickup hoor, maar verre van neutraal. Het is love or hate, althans dat is grosso modo wat ik op het forum lees. Gitaar maakt ook veel uit. In een strat-achtige (elzen of essen/maple neck) kunnen die pregnante uppermids snel te veel zijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top