Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 44 van 44
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crazylay Bekijk bericht
    Het gaat ons er om dat we meer volume krijgen en minder feedback. We hebben een eigen gesloten repetitie ruimte. We hebben meerdere opstellingen geprobeerd en meerdere mics(mics altijd van microfoon af). De mics die we nu hebben bevallen ons het best. Wij gebruiken alleen supercardioïde microfoons. (1x SE V7, 2x AKG D5)

    We hebben al gewisseld van monitoren maar geen succes. We hebben nu dus een Alecto PAS210 setje besteld om dit te proberen i.p.v monitoren en een FBQ1502(had ik al) om feedback te verminderen waar nodig.

    Ik weet nog niet hoe het gaat met alleen de Alecto set, maar wil graag meerdere opties hebben waar ik gelijk mee aan de slag kan mocht het niet werken.(uitsluiten)

    Ik heb mij nog niet veel verdiept in het p.a system werk, vandaar dat ik hier om hulp vraag.

    Meer volume.. minder feedback, goed zang geluid(geen zang uit blik)
    Waar versterkte je dat dan mee?
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2004
    Locatie
    Nietzover
    Berichten
    1.103

    Standaard

    We hebben eerder actieve monitoren gehad die we op de studiomaster mixer aangesloten hadden.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Dat Alecto setje is 2x50W dus als die actieve monitoren minder waren dan zal het nu wel harder gaan.
    Eerst maar eens de microfoons in de nieuwe Alecto set proberen, dat zal je misschien erg meevallen.
    En lees je goed in op de basics, die site van Popschool Maastricht is best goed en uitgebreid.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Lijkt me handiger en beter om een stel actieve fullrange speakers te kopen met zo’n 200 watt per stuk. Zul je zien dat het ook niet zo snel fluit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top