Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39

Discussie: Hotone Ampero

  1. #31

    Standaard

    Mee eens.

    Qua prijs is het inderdaad een no-brainer. Maar het hangt er vanaf wat je zoekt. Ik heb een analoog effect apparaat van Vintage Revolutions dat niet te evenaren is. En meerdere huizenversterkers die beter klinken.

    Het gemak van een modeling apparaat is het Zwitserse zakmes gevoel. Ik heb bijvoorbeeld AX8 voor de band (veelzijdig) en een Spark amp aangeschaft als mini-oefenversterker met drumcomputer. Aanzetten, wat prutsen en een nieuwe sound creëren. The sky is the limit. Zo zie ik de Hotone ook een beetje. Een handig apparaat dat met de tijd meegaat. Maar ik zou het niet willen vergelijken met high-end apparaten. Wan dan wordt het de net-niet show en die laatste 5% worden vaak belangrijk wanneer je op kwaliteit gaat letten ;-)
    Laatst gewijzigd door tnijland; 26 januari 2021 om 23:33

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2009
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    170

    Standaard

    Ik vroeg me als noob af of je dit dan ook kan gebruiken als oefen amp? Ik heb geen software ofzo en wou gewoon mijn hoofdtelefoon inpluggen. Goed idee of weinig bruikbaar zonder pc met nodige software? Of toch maar voor die Spark gaan?

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deftone82 Bekijk bericht
    Ik vroeg me als noob af of je dit dan ook kan gebruiken als oefen amp? Ik heb geen software ofzo en wou gewoon mijn hoofdtelefoon inpluggen. Goed idee of weinig bruikbaar zonder pc met nodige software? Of toch maar voor die Spark gaan?
    Als je er een paar goede powered speakers aan hangt is het een prima oefenamp. Geen pc voor nodig.

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deftone82 Bekijk bericht
    Ik vroeg me als noob af of je dit dan ook kan gebruiken als oefen amp? Ik heb geen software ofzo en wou gewoon mijn hoofdtelefoon inpluggen. Goed idee of weinig bruikbaar zonder pc met nodige software? Of toch maar voor die Spark gaan?
    ik gebruik dit dingetje nog steeds met veel plezier voor thuis met hoofdtelefoon. Geen computer nodig mede omdat hij via de touch screen te bedienen is. Geluid geeft hier voldoende inspiratie voor het schrijven van nieuw materiaal.

    Staat hier op het bureau en ik schakel met een midi voetpedaal. Prima geluid, prima bediening voor een prima prijs.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2009
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Als je er een paar goede powered speakers aan hangt is het een prima oefenamp. Geen pc voor nodig.
    In heb een Mesa Mark IV. Kan ik die speaker gebruiken om dit aan te sluiten?

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deftone82 Bekijk bericht
    In heb een Mesa Mark IV. Kan ik die speaker gebruiken om dit aan te sluiten?
    Je kan m in de eindversterker pluggen denk ik. Beetje overkill wel.

  7. #37

    Standaard

    Even een tipje.

    Nieuwe Firmware en Editor voor de Hotone Ampero is uit.

    New Features
    1. New system language added (Global > Display)
    2. 10 more user IR slots added in CAB module
    3. Low cut/high cut parameters added in CAB module
    4. Blend parameter (wet/dry signal ratio) added for Squeezer - Hotone original compressor effect available in FX1, FX2 modules
    5. Precise Attack – CDCM HD overdrive/boost model available in FX1/FX2 modules, based on Horizon Devices® Precision Drive*
    6. Forest Boost – CDCM HD boost model available in FX1/FX2 modules, based on Fortin® Grind*
    7. Sweller – Hotone original slow attack model available in FX1/FX2/FX3 modules
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  8. #38

    Standaard

    En nog een tipje.

    Er komt eind deze maand een firmware update voor de 3.8 Firmware update.
    Het blijkt dat wanneer je IR gebruikt er nu een onjuiste weergave is van deze IRs
    Dus wanneer je geen IRs gebruikt is er niets aan de hand.
    Zelf teruggegaan naar de oude Firmware 3.7 en even afwachten.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  9. #39

    Standaard

    Ampero 2 komt er aan. Schijnbaar minder dan 500 dollares.
    Hier wat "gelekte" specs:
    https://www.sevenstring.org/threads/.../#post-5317273
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top