Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard JHS Bonsai nine way screamer overdrive

    Voordat je op marktplaats 230 euro gaat uitgeven zonder garantie voor een oude TS-10 tubescreamer is dit voor 3 tientjes meer iets om te overwegen. 9 tubescreamers in één pedaal.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Je hebt hem nu ontdekt? Eind 2017 gelanceerd op de winter NAMM.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ja, helemaal over het hoofd gezien. Hij viel me nu pas op in het nieuwe Bax magazine.
    Laatst gewijzigd door Brad; 19 mei 2019 om 02:38

  4. #4

    Standaard

    Brad is niet de enige. Dankzij deze post zie ik dit ding eigenlijk ook (bewust) voor het eerst. Niet zo raar als je ziet hoeveel nieuwe TS spinoffs er dagelijks als Gods gift to guitarists worden gepresenteerd.

    Maar... Een TS is een TS. Bij de eerste hengst van je drummer op een willekeurig stuk drumstel ben jje de op dit ding gepresenteerde nuances al kwijt. Zet een setje dikkere snaren op je gieter en je hebt een overtuigender resultaat.

    Leuk. 9 standen. En na verloop van tijd laat je em op een stand staan. Een TS is een TS. Het is niet alsof je van mude crunch naar metal mayhem schakelt ofzo.

    En waarom zou je 230 euro voor een TS10 betalen? Als je een beetje geduld hebt vind je em veel goedkoper. En uiteraard kun je er ook veel meer voor betalen als je je graag laat belazeren door een 1 of andere ebay Amerikaan of Japanner die heel geduldig wacht tot er een sukkel voorbij komt die gelooft dat die mojo-hype prijs "nou eenmaal is wat het kost".
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht

    (...) Maar... Een TS is een TS. Bij de eerste hengst van je drummer op een willekeurig stuk drumstel ben jje de op dit ding gepresenteerde nuances al kwijt. Zet een setje dikkere snaren op je gieter en je hebt een overtuigender resultaat.(...)
    Precies. Ik refereer aan een blinde test lang geleden met de originele TS-9 en de veel goedkopere reïssue. Conclusie: hoorbare verschillen onder laboratoriumomstandigheden, live blijft er van de verschillen NIETS meer over.



    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6

    Standaard

    maar de maker jhs zegt dan wel dat de ts808 en de TS9 identiek hetzelfde klinkt dus zijn pedaal is niet echt legit he...
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Bijna alle versies klinken zowat hetzelfde. Van TS-5 tot TS-10 en de 808, het maakt echt heel erg weinig verschil. Maxon heeft daarna nog wat varianten gemaakt waar wel wat verschil in zit, maar ook niet enorm. De ene een beetje meer gain, de andere iets meer laag, maar allemaal overduidelijk tubescreamers. Alleen Brad kan enorme verschillen horen. Toch zou ik m'n geld op gewoon één goeie zetten, scheelt nogal. Als in de helft ongeveer.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Josh Scott van JHS Pedals heeft een leuk YT-kanaal. Dus voor wie hem wil volgen.

    https://www.youtube.com/user/jhspedals
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard JHS Bonsai nine way screamer overdrive

    Ibanez tube screamer TS 808 R logo original vintage 1981
    http://link.marktplaats.nl/m1418765506?utm_source=ios_social&utm_medium=socia l&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios



    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top