Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Toch interessant. Dat een bedrijf een godsvermogen in zo'n systeem investeert en dat het uitgerekend en precies bij een forumlid die knap conservatief is in z'n voorkeuren totaal niet blijkt te werken. Maakt me eigenlijk alleen maar nieuwsgieriger naar hoe je het dus wél goed kan laten werken.
    Er verschenen toch vrij snel regelmatig gedemonteerde setjes op MP van lui die er weer gewone tuners op hadden gezet.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Reservegitaar geeft wel aan hoe gek je met 'm bent

    Nahja ik heb laatst nog opgetreden met een Harley Benton LP (149 eur) en een Fender avri als backup. De hele avond op de LP gespeeld. Overigens klinkt die avri helemaal te gek maar ik had geen zin om 'm te wisselen, want hij stond achter m'n versterker.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Er verschenen toch vrij snel regelmatig gedemonteerde setjes op MP van lui die er weer gewone tuners op hadden gezet.
    Tja dat zegt eigenlijk weinig.... lui die een of andere replica kopen trekken gelijk de snaren, tuners en brug eraf zonder er zelfs maar op te spelen. Ik heb een paar gitaren met super goedkope tuners (denk ik) en die doen het prima eigenlijk.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Reservegitaar geeft wel aan hoe gek je met 'm bent

    Nahja ik heb laatst nog opgetreden met een Harley Benton LP (149 eur) en een Fender avri als backup. De hele avond op de LP gespeeld. Overigens klinkt die avri helemaal te gek maar ik had geen zin om 'm te wisselen, want hij stond achter m'n versterker.
    Mijn superstrat kan net wat meer verschillende stijlen aan, wel zo makkelijk als on stage de nummers snel achter elkaar volgen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Snap ik en heb ik ook...... maar nog steeds vind ik het leuk om eens op een andere gitaar te spelen en ook live uitgedaagd te worden om het anders te doen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Snap ik en heb ik ook...... maar nog steeds vind ik het leuk om eens op een andere gitaar te spelen en ook live uitgedaagd te worden om het anders te doen.
    Psies, daarom speel ik ook wel eens een set op de Saint Blues. Hangt een beetje af van welke van mijn drie bandjes.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    BOT. Blij dat Gibson back in business is. Ze maken alleen momenteel geen archtops meer, ik mag hopen dat ze daar TZT weer mee beginnen.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zal vast in 2020 nog komen als ze dan de klassiekers als de es175 en de L5 CES weer gaan produceren. Nadeel is wel dat er een hele kleine selecte markt voor is dus begrijpelijk dat de les Pauls en de SGs eerst gelanceerd worden.
    Mooie ontwikkeling weer en vooral de 50s lp standard wakkert bij mij GAS aan.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    BOT. Blij dat Gibson back in business is. Ze maken alleen momenteel geen archtops meer, ik mag hopen dat ze daar TZT weer mee beginnen.
    Is dat omdat ze het pand in Memphis hebben afgestoten?

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Is dat omdat ze het pand in Memphis hebben afgestoten?
    Fabriek in Memphis afgestoten? Ik was daar exact een jaar geleden en mooi om te zien hoe de ES-en etc gebouwd worden.
    Maar waar is de fabricage heen verhuisd dan? Bij Gibson USA in Nashville gevoegd?
    My Róisín Dubh is my one and only true love

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top