Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Ik heb nu ook zo'n brug als in Plants voorbeeld. Tijdens enthousiaste momenten, met gepast gevoel voor show uiteraard, ging dat wel eens mis.
    Vroeger, toen mijn techniek nog slechter was dan nu was het ook wel eens het topje van mijn wijsvinger, door slechte plectrum grip en overmatig enthousiasme. Alles wordt beter met leeftijd, blijkbaar

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Nooit last van gehad. Hangt er ook vanaf hoe je speelt denk ik. Een leraar van me zei dat de uiteinden van de frets van mijn gitaar niet goed waren afgewerkt. Hij zou er zo zijn linkerhand aan open halen wanneer hij met zijn hand naar beneden of naar boven zou glijden. Ik heb er nooit last van gehad.
    Dit. Ik heb m'n handen er nooit aan opengehaald maar ik schrik soms van hoe scherp die randjes kunnen zijn. Ook bij modellen die in de winkel hangen, lijkt me niet klantvriendelijk.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Ik ben niet zo een rammer, er bestaan andere manieren om wat dynamiek in je spel te krijgen.
    Wanneer ik toch begin te rammen is dat bij vol bewustzijn, niet uit extase, en bij gevolg onder controle.
    En ik kies er niet voor om mijn vingers open te halen.

    Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Als je met zo'n lap om je pols en duim moet spelen om ze na een avond niet open te hebben liggen, heb je het toch graag wat minder 'vintage correct'.
    Toch eigenlijk gek dattie er ook eentje om zijn linker pols heeft. Ach, misschien is dat wel zijn schrijfhand en heeft ie die nodig zich niet te verwonden aan zijn kroontjespen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top