Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Niet echt wat je bedoelt maar het klinkt prima: ik stuur een ouderwetse pod pro door de speakertjes van de thr in de flat mode.....kan het volume en de effects van de thr dus wel gebruiken.
    Volgens mij wel wat ik bedoel! Thanks!
    Tot nu toe neig ik het meest naar de allround of zelfs C versie van de thr. En er dan voor de gain een mooer micro preamp voor. Goede cleans en oversturing voor de klas en thuis mijn favo metal simulatie.
    De reactie worden iig zeer gewaardeerd! Thanks mannen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Dat laatste filmpje van Raabje had ik nog niet bekeken. Ga ik morgen even doen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Mooer preamp lijkt me welf wat te veel gedoe, Mooie van de THR10 is dat het een totaal oplossing is, en draagbaar, op batterijen (ca. 8 uur).

    Je kan met een editor op PC je eigen presets maken, en opslaan, totaal 5 meen ik.
    Laatst gewijzigd door raabje; 14 mei 2019 om 19:17

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Dat draagbare is idd ideaal voor in de klas. Maar zon preampje thuis is best te doen lijkt me. En met een birdcord en een powerbankje is die ook alweer draagbaar.

  5. #15
    Member
    Geregistreerd
    9 december 2002
    Locatie
    Earth
    Berichten
    40

    Standaard

    Ik heb zelf de THR-10 en speel er van alles op; van oude Black Keys tot Pantera. Ben erg blij dat ik deze variant heb en niet de X of de C, heb het idee dat die, ondanks dat ze ook fantastisch klinken, echt beperkter zijn in hun geluiden. Aantal vrienden van me zijn voor thuisgebruik ook overgestapt op de THR-10. Een van hen heeft me kennis laten maken met de Android App THR Librarian, dit gooide de deuren open naar een oneindig aantal presets en een aantal functies die normaliter niet beschikbaar zijn op de amp (plate reverb b.v.). Doordat hij jarenlang studio-engineer is geweest had hij geen moeite met het maken van hele goede ‘Artist’-patches. Ik was echt verbaast hoe goed de ‘nieuwe’ geluiden waren die uit de versterker kwamen die ik al zo’n 3 jaar had. Zoals je kunt lezen, ik ben een fan

    TL;DR: Ik beveel de gewone THR10 van harte aan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top