Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Board kits

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard Board kits

    Ik kan me herinneren dat we het een tijdje geleden ergens over boardkits hadden maar kan me niet meer herinneren in welk topic dat was. Ik wilde gewoon even wat rond kijken om te kijken wat voor boardkits er voor Fenders te krijgen zijn. Ik heb bij hoffmanamps gekeken maar die zien er niet uit en zijn nogal duur...maar er zullen er vast wel meer (en betere?!) zijn dan hoffman?

    grt,
    Steven

    McDee Gitaarsnaren www.mcdee.eu
    Top kwaliteit Made in USA snaren, gratis verzending!

    Little Steve & the Big Beat www.littlesteve.nl

  2. #2

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    754

    Standaard

    http;//members.shaw.ca/house-of-jim/
    www.dobermanamps.com

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    Misschien kan ik verder helpen. Zelf bestel ik mijn printenij (schrik niet) maleisie. Daar zit ene nik azam die printen kan maken conform oude layouts van Fender en marshall. Betalen gaat via paypal en als je onder de waarde van 35 euro blijft, dan heb je ook geen last van invoer.
    Ik heb al eens bij hem 3 setjes printen voor de AB763 besteld (moederprint, bias print en capacitor print) voor 10 US$ per set. Met de huidige dollar koers, kwam ik inclusief porto uit of 34,5 euro. Voor die prijs heb ik niet eens het materiaal.

    Je kunt hem bereiken op:

    Nik S Azam [nik@ceriait.com]

    Mocht je met hem kontakt willen opnemen, doe mij een lol, en zeg dat je het email adres van mij hebt. Het is een jonge snuiter die graag zaken wil doen op dit gebied, heeft wat ge-investeerd en ik gun het hem wel. Service was in mijn geval erg snel. (binnen 2 weken binnen). Mocht je iets speciaals hebben, dan kan je het hem gewoon vragen en kijk maar.

    Btw. ik verdien hier geen stuiver aan, maar het zijn juist dit soort mensen die voorkomen dat de prijzen te snel stijgen door monopolie posities.
    Hij levert tevens indien gewenst volledig gebouwde printen tegen redelijke prijzen. Nou kijk maar.
    Nico

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Thanks voor de reacties, even ter verduidelijking: ik ben niet op zoek naar een board maar wilde alleen even weten/kijken wat er te krijgen is op dit gebied. Ik kwam hierop omdat ik een brownface vibrolux heb waarin naderhand reverb is ingebouwd, maar de componenten voor de reverb zijn niet op het 'main' board gebouwd, het is zo erg lastig te zien wat wat is en lastig te modden ook. Ik dacht misschien kan ik ergens een AB763 board halen en erin zitten, MAAR dan zit je met tremelo, in deze amps zitten namelijk geen optocoupler tremelo maar tremelo over de eindbuizen. Weet niet of ik dat dan op een standard AB763 board zo kan bouwen dat de tremelo blijft zoals ie is...if ya know what I mean!

    McDee Gitaarsnaren www.mcdee.eu
    Top kwaliteit Made in USA snaren, gratis verzending!

    Little Steve & the Big Beat www.littlesteve.nl

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Nico, zijn die boards uit maleizie inclusief caps en weerstanden of gewoon alleen het board met turrets? Wel goed dat er iemand is die het zo goedkoop kan leveren, ik zag bij hoffman op de site de prijzen en daar schrok ik wel heel erg van....

    McDee Gitaarsnaren www.mcdee.eu
    Top kwaliteit Made in USA snaren, gratis verzending!

    Little Steve & the Big Beat www.littlesteve.nl

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    De boards zijn met eyelets. Dus geen turrets. Als je er componenten op wil zijn ze duurder. Nik heeft ook een site met wat voorbeelden. Kijk maar:

    www.ceriatone.com

    Nico

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    25 februari 2002
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    2.257

    Standaard

    Ik heb onlangs bij hoffman effe 25 100k CC weerstanden besteld om uit te proberen, 200 eyelets en 100 turrets + 2 printplaten 1/8 dik. Gewoon om te proberen. De levering was in ieder geval snel. De printplaat met een dikte van 1/8 heb ik nog niet in NEderland kunnen vinden.
    Dit zijn dus meer de spullen voor prototypen. Mocht het bevallen ,dan mag Nik voor mij de printen maken.
    JE snapt het al, als ik een bouwpakket ga uitleveren voor mijn versie van de Champ, dan weet je waar de print vandaan komt.

    Nico

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Druten
    Berichten
    1.663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SteavisSmokin
    omdat ik een brownface vibrolux heb waarin naderhand reverb is ingebouwd
    Steven, heb jij dat dingetje van Mike overgenomen?
    TK: Mesa Boogie Studio Series .22 €400

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Volgens mij is die nu indeed van Steven.

    Mike deed em weg vanwege de Plexi aankoop.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top