Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Discussie: Hallo iedereen!

  1. #1

    Red face Hallo iedereen!

    Hallo iedereen!

    Ik ben Valentina, misschien van mijn naam kan je al vertellen dat ik half italiaans ben (mijn achtergrond is zoizo wat verwarrend), je kan ook zeggen dat ik wat nederlands fouten ook maak. (sorry!).

    Ik ben nieuw op de forum, ik hoop dat ik mensen kan ontmoeten (zoals bij strat-talk), en natuurlijk helpen hier op de forum.

    Mijn achtergrond:
    Ik ben begonnen met drums en gitaar ongv. bijna tegelijkertijd 11 jaar geleden, dank aan een groot Pink Floyd invloed. Door de tijd heb ik wel gitaar opzij gezet en dus echt drums gestudeerd. Ik heb natuurlijk veel bands gehad, drum tech geweest, een kleine drumshop gehad, artist manager en distributeur geweest, studio gedaan en mijn stijl uitgebreid, maar nog steeds een prog fanaticus. Ik blijf drums naar boven proberen te duwen maar ik ben mijn liefde voor gitaar terug gehald, ha.

    Ik ben dankbaar dat ik muziek "semi"-proffessioneel mag doen (part-time naast mijn baan), ik ben geen conservatorium afgestudeerd student, nog veel om te leren en natuurlijk niet de beste muzikant. Maar dankbaar dat ik mag geld voor krijgen. Ik wil niet afhankelijk uit de muziek industrie zijn, maar laat maar zeggen dat een duur, serieus hobby-business voor mij is. Ik hou van deze passie te delen met andere die hetzelfde voelen voor muziek. Ik neem mijn projecten altijd zo serieus zoals ik een nieuwe baan zou krijgen. Veel ambitie die geduld geeft.

    Ik speel nu met To The Choir Master met drums (worship&gospel, @tothechoirmasterband op IG), Floyd Heritage & Floyd Heritage Live die deze jaar begint (www.floydheritage.com en live.floydheritage.com) op gitaar en drums (Pink Floyd project) en nog ook een YouTube kanaal waar ik geef wat advies en projecten bouwen allebei op drums/gitaar (https://www.youtube.com/c/Valentinadrums).

    Laatst gewijzigd door veecharlie; 27 april 2019 om 23:40
    Session drummer, Floyd Heritage & Floyd Heritage Live founder
    https://youtube.com/c/Valentinadrums
    http://floydheritage.com

  2. #2

    Standaard

    Hi gast
    Fijn dat je er bent.
    Ik heb een grillig pad gedaan, inclusief beatmis dingen, in een tijd dat jongeren in de kerk zaten en de ouders dronken of partner ruilend thuis voor de buis hingen of aan het wippen waren. Paul Rosemuller lijkt de enige te zijn die zich die tijd nog lijkt te herinneren. Of in ieder geval daarvan nog iets te vertellen heeft.

    Kan me vreselijk vergissen, maar volgens mij is Fusion (hi Fu) de enige nog praktiserende GN'er die nog regelmatig de snaren beroert in een kerk.

    Hoe dan ook (rondje rond de kerk - rondje rond de moskee, voor hulp hoef je niet bij Pro Rail aan te kloppen) welkom hier.....
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi gast
    Fijn dat je er bent.
    Ik heb een grillig pad gedaan, inclusief beatmis dingen, in een tijd dat jongeren in de kerk zaten en de ouders dronken of partner ruilend thuis voor de buis hingen of aan het wippen waren. Paul Rosemuller lijkt de enige te zijn die zich die tijd nog lijkt te herinneren. Of in ieder geval daarvan nog iets te vertellen heeft.

    Kan me vreselijk vergissen, maar volgens mij is Fusion (hi Fu) de enige nog praktiserende GN'er die nog regelmatig de snaren beroert in een kerk.

    Hoe dan ook (rondje rond de kerk - rondje rond de moskee, voor hulp hoef je niet bij Pro Rail aan te kloppen) welkom hier.....
    Vriendelijke groet, Gus
    Hmm lol. Mens verbaast mij nooit hoe groot hypocriet kan zijn. Maar goed, wat heeft die opmerking te maken met gitaren...?

    Moet ik onder deze tas ook mee vallen omdat ik worship speel? Dat lijkt me een slechte inschatting.
    Session drummer, Floyd Heritage & Floyd Heritage Live founder
    https://youtube.com/c/Valentinadrums
    http://floydheritage.com

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Charlie, ik denk dat je niet te snel moet oordelen over wat Dushaak zegt, zolang je zijn heel eigen taalgebruik nog niet gewend bent.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik denk dat Valentina naar een veelbelovende weiland overgesprongen is...... en beter voor ons denk ik ook.

  6. #6

    Standaard

    Ziet ernaar uit dat ik helemaal onbedoeld, en voor de tweede keer in mijn GN ‘carriere’, iemand heb afgeschrikt.

    Dat is natuurlijk niet de opzet geweest, maar evengoed wil ik wel even door het stof.
    Dank Piezo dat je hebt geprobeerd de plooien glad te strijken. Vergeefs vermoed ik.
    Toch Nice.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard


  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ziet ernaar uit dat ik helemaal onbedoeld, en voor de tweede keer in mijn GN ‘carriere’, iemand heb afgeschrikt.

    Dat is natuurlijk niet de opzet geweest, maar evengoed wil ik wel even door het stof.
    Dank Piezo dat je hebt geprobeerd de plooien glad te strijken. Vergeefs vermoed ik.
    Toch Nice.
    Vriendelijke groet, Gus
    Zou me hier geen moment druk om maken Gus. Deze dame is met van alles bezig, zoekt vooral exposure en laat ook even snel weer dingen vallen. Ze is ook al maanden bezig om "from scratch" een HiWatt versterker te bouwen, want die wil iedereen hebben. Ook dat lukt niet echt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Zou me hier geen moment druk om maken Gus. Deze dame is met van alles bezig, zoekt vooral exposure en laat ook even snel weer dingen vallen. Ze is ook al maanden bezig om "from scratch" een HiWatt versterker te bouwen, want die wil iedereen hebben. Ook dat lukt niet echt.

    Denk je dat ik een forum met misschien een paar duizend leden nodig heb? Ik heb jouw "exposure" niet nodig. Ik wil ook geen spam zijn, zo ben ik niet. Ik heb gedeeld wie ik ben en wat ik doe, punt. Ik hou van gitaar en daar wil ik graag met andere deze passie delen, maar als echt zo is, ik kan beter met andere forums blijven. Snel geleerd dat jullie beter op de computer bijven klagen dan iets in je leven doen. Doet me ook niks tegen.

    Laat dingen "snel weer vallen?" ten eerste ken je mij niet, ook zijn gitaar projecten niet in een dag afgemaakt. Ik maak mijn projecten op mijn eigen tempo, sommige zijn al af, anderen ben ik nog daar bezig aan met mijn partner.
    Oh en, die Hiwatt is wel bijna af ook. Nog wat mooie lak der op, kleine accesoires hier en daar, klaar. Jaloers? Pathetisch. lol.
    Hier, foto om je wat bozer te maken.




    Blijf denken wat jullie willen, verandert mijn leven ook niks op.
    Wat een verspilling van mijn tijd.
    Session drummer, Floyd Heritage & Floyd Heritage Live founder
    https://youtube.com/c/Valentinadrums
    http://floydheritage.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Kijk Gus, zo check je hoe of wat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top