Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Singular Beat Buddy?

    Ik heb zelf vaak de ervaring met drum computers dat ze teveel tijd vergen om er snel het gewenste drum patroon uit te halen. De Singular Beat Buddy schijnt hierin een goed doordacht apparaat te zijn: https://singularsound.com/product/beatbuddy/

    Mijn eigen eerste analyse is dat het bij deze drum computer ook weer (te)veel scrollen wordt voor een passende preset maar hopelijk heb ik ongelijk ;-)

    Dus... zijn er al forum leden die ervaring hebben met deze beat buddy drum computer of gezien de specificaties die gok wel aandurven?

  2. #2

    Standaard

    Op het basforum is dit een geliefd pedaaltje. Zelf heb ik er geen ervaring mee.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik heb zelf goede ervaringen met ez drummer van toontrack, is een plugin voor je DAW. Ze hebben packs met presets in veel verschillende stijlen dus zoeken is zo gebeurd.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Ik heb zelf een Korg KR mini, hele basic drumcomputer, maar die bevalt mij prima. En een Digitech Trio, deze geeft ook een bassline op basis van de akkoorden die je speelt.

    Als je een Ipad hebt of een Macbook kan je met Garageband heel snel drumtracks maken, vooral op de Ipad gaat dit heel goed.

    De Beatbuddy lijkt me zelf wat te duur voor wat ie kan. Digitech Trio+ lijkt me een betere deal

    En waar ik ook fan van ben is Chord Pulse

    http://www.chordpulse.com/
    Laatst gewijzigd door raabje; 7 mei 2019 om 21:50

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top