Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 47
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Tis een beetje basic common knowledge dacht ik
    de heren D & M op je drive hebben daar zelfs specifieke filmpjes over gemaakt,
    basicly, je SG is een middy sound, de D&M (TS type) is een middy sound en de AC15 is een middy sound.
    do the math,
    Ja inderdaad, ik ben mij er compleet van het mid-fenomeen bewust. Als trouwe volger van Dan & Mick ook heel wat opgestoken over Vox-amps.
    Maar maakt dat die combinatie amp zó onspeelbaar? Geen enkele review klinkt zoals mij amp, ook in de reviews waar ze TS voor hun amp plaatsen. Ook zonder D&M drive heb ik hetzelfde probleem. Maar nogmaals, master volume amper opengedraaid, misschien ligt het hier aan? Of buizen defect?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #32

    Standaard

    Ik zat het verhaal van Vulvasonic nog eens na te lezen en volgens mij zou er nog ook iets anders aan de hand kunnen zijn. En dat is de monitoring van de mede-muzikanten en met dan name de zang. Als je als zanger of zangeres te weinig monitoring hebt ga je namelijk meteen vragen of iedereen wat zachter wil gaan spelen zodat je jezelf beter kunt horen in de mix.

    Daardoor kun je als band uiteindelijk onder een kritisch minimum volume komen met het resultaat dat de band dunnetjes gaat klinken. Ik zou dus in ieder geval eens controleren of je mede muzikanten hun eigen monitoring wel op orde hebben.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Gebruiken de dames 'in ear' monitoring? Zo niet, dan zou ik daar eens mee beginnen, want volgens mij is de AC15 niet de bron van het probleem, zoals de spreker hierboven ook aangeeft.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Geen in ears bij The Nameless

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Lang geleden dat ik hier wat postte. Inmiddels mijn trouwe Excelsior verkocht en ik ga aanstaande zondag een tweedehands AC10 bekijken!
    Zat al langer te GASsen op een andere (low wattage) amp in de richting Vox. Hoop dat het me aanstaat!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Gisteren deze opgehaald:


    Wat een heerlijk ampje, zowel qua sound als voor je rug! Veeeeel dynamischer dan de Fender Excelsior die ik hiervoor had.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    The looks zijn in ieder geval wel heel mooi. Kan zo als bijzet tafel in de woonkamer 😁
    Mooie kleur 👌

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Niet alleen de looks moet ik zeggen, wat een heerlijke sound met zowel de ES als de tele....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Mooi ding!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Zo'n vintage look is absoluut een sieraad voor je woonkamer.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top