Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 63
  1. #11

    Standaard

    hilarisch! goed om te weten dit voor de volgende keer - Thanks!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    België, Frankrijk, Italië... waar je maar wilt.

    Klik eens met de rechter muisknop op een van de images, 'copy image adress' en paste die eens op Google. Dan vind je wereldwijd dezelfde foto's op allerlei sites (tenzij het een echte originele foto is natuurlijk).
    O jee, dat wist ik niet. Ik zal mijn post maar weghalen.
    Wat ik dan nog niet begrijp, is wat hier achter zit. Ik ben naïef, leg het me uit alsjeblieft
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  3. #13

    Standaard

    Maar is dit nu een vorm van oplichting? Want dan is het er een die ik niet begrijp. Moet ik hem melden bij marktplaats?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nu kun je weinig hard maken, maar de verkoper zal op een bepaald moment geld willen zonder iets te leveren. Da’s vaak hoe het gaat.

  5. #15

    Standaard

    Ja ik ga maar eens wachten. Bijna leuk om het spelletje wat mee te spelen. Wel vrij apart, denken dat mensen ongezien een gitaar gaan kopen en laten versturen... Not....

  6. #16

    Standaard

    wat vinden jullie van deze? Qua prijs zit hij volgens mij aan de wat hogere kant voor wat ze verkocht worden op e-bay en reverb. Maar qua looks ziet hij er nog erg goed uit.

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Ik zag 'm ook, en ik vind 'm echt veel te duur.
    Twijfel ook aan de '73 als herkomst, ronding (uitfrezing) body bij de hals doet mij laat '70's aan.
    Then again, lijkt te moeten kunnen.
    Laatst gewijzigd door Tupelo; 26 april 2019 om 18:36

  8. #18
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Then again; als jij een gitaar wilt voor de waarde c.q. handel moet je echt eerst je huiswerk gaan doen. Handel zonder enige kennis van zaken is gedoemd te mislukken. Doe je zelf een plezier en ga je inlezen, zorg dat je een kenner wordt. Dan pas kan je leuk handelen in deze wereld. Zo niet; dan kom je van een koude kermis thuis.
    Gezocht: Ibanez DE7

  9. #19

    Standaard

    uhm...dan begrijp ik de functie van gitaarnet geloof ik niet. Ik heb zelf niet echt de behoefte om een kenner te worden. Ik gebruik gitaarnet voor advies, sparren, hulp, etc.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Ik denk dat Harald wil zeggen dat je voor de klasse instrumenten ( en de eraan gerelateerde prijzen) waarin jij je wil begeven, je toch echt wel wat kennis van zaken moet hebben en niet louter op inlichtingen van derden mag vertrouwen zeker als je nog wat wil verdienen... Zoniet zal je snel bedrogen worden. Hulp van een forum is leuk maar voldoet in casu niet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top