Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1

    Standaard Wat was er zo bijzonder op 12 januari 2016?

    Uit nieuwsgierigheid:

    Als newby met interesse voor cijfers valt mij op dat op 12 januari 2016 de meeste leden ooit op het forum actief waren. Was er iets bijzonders op die, op het eerste gezicht willekeurige datum of was er gewoon sprake van een Ddos aanval oid?

  2. #2

    Standaard

    Nope.

    We hebben een aantal van dat soort momenten gehad. Meestal gingen ze samen met een 1 of andere forumrel waarbij een forumlid het op 1 of ander wijze zo bont maakte dat grote groepen mensen popcorn etend mee zaten te lezen. Ik denk bijvoorbeeld aan de keer dat een forumlid een gitaar verlootte (tientje per lot), daar een hele happening van maakte en bij de trekking de winnaar opbelde. Deze nam niet op waarna er meteen een nieuwe trekking werd gedaan. Je kunt je voorstellen dat de eerste "winnnaar" not amused was toen hij dit hoorde.

    En zo zijn er nog wel wat relletjes geweest. Heel vermakelijk.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Nope.

    We hebben een aantal van dat soort momenten gehad. Meestal gingen ze samen met een 1 of andere forumrel waarbij een forumlid het op 1 of ander wijze zo bont maakte dat grote groepen mensen popcorn etend mee zaten te lezen. Ik denk bijvoorbeeld aan de keer dat een forumlid een gitaar verlootte (tientje per lot), daar een hele happening van maakte en bij de trekking de winnaar opbelde. Deze nam niet op waarna er meteen een nieuwe trekking werd gedaan. Je kunt je voorstellen dat de eerste "winnnaar" not amused was toen hij dit hoorde.

    En zo zijn er nog wel wat relletjes geweest. Heel vermakelijk.
    GLACIUS!! Dat was mooi ja. Je zag het via het forum gewoon mis gaan. Een van de beste rellen.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #4

    Standaard

    Klinkt alsof ik, met terugwerkende kracht iets heb gemist. Jammerrrr

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Die pieken hebben ook te maken met nepaccounts. Ik ben eens voor de gein gaan kijken naar onze “leden” en dan valt het op dat ze allemaal dezelfde profielfoto hebben.

    7000 online om een of andere rel, dat geloof je zelf toch niet?
    Laatst gewijzigd door macwilliams; 26 april 2019 om 16:41

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Dat met Glacius was wel in een tijd dat het sowieso storm liep op dit forum. In 2016 was daar al niks meer van over, dus in die zin is het inderdaad wat apart te noemen dat het toen drukker dan ooit zou zijn geweest. Macwilliams kan wel eens gelijk hebben.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #7

    Party Weddenschap wie de meeste glacé koeken kan eten!

    Ik weet nog als de dag van gisteren dat er begin 2016 onderling een weddenschap was aangegaan wie de meeste glacé koeken kon eten. Honderden, misschien wel duizenden forum leden gingen naar hun plaatselijke supermarkt en kochten dozen met glacé koeken in. Éénmaal thuis aangekomen en zittend achter hun computer ging de weddenschap om 19.00 uur van start. Andere leden zaten gespannen klaar met popcorn en overige versnaperingen. Rond half 8 moest de weddenschap worden afgelast daar enkele leden schuimbekkend hun computer moesten verlaten waar we tot op de dag van vandaag nooit meer iets van hebben gehoord. Dagen daarna waren bepaalde leden er nog ziek van. Het heeft volgens mij ook nog het 8 uur journaal gehaald waar de destijds regerend kampioen glacé koeken eten met veel bravoure nog wat extra olie op het vuur gooide. Dat zijn van die gebeurtenissen die je nooit meer vergeet. In de jaren 60 hadden ze een bandje die zich 'The Beatles' noemden, nou wij hadden de glacé koeken! Iedere keer als ik een glacé koek krijg aangeboden moet ik terugdenken aan die veelbesproken avond. In deze tijden zou dit echt niet meer kunnen daar overmatig eten van glacé koeken dus schadelijk kan zijn.

    Ik wil niet opscheppen maar je hebt echt wel wat gemist! Na die tijd zijn veel forum leden van die beruchte glacé koeken weddenschap nooit meer op dit forum gezien wat misschien ook verklaard dat dergelijke grote bezoekersaantallen in de gitaarnet boeken niet meer is voorgekomen?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Plausibele verklaring.
    Ik ben niet zo'n koekiemonster, maar voor glacekoeken maak ik een uitzondering.

    Ik heb trouwens ooit een wedstrijd tic tacs eten gewonnen. Naderhand ook niet echt iets om blij mee te zijn...

  9. #9

    Standaard

    Met de triatlon vereniging deden we negerzoen eet wedstrijden (die heetten toen nog zo). Dat ging ook wel eens over het randje..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Plausibele verklaring.
    Ik ben niet zo'n koekiemonster, maar voor glacekoeken maak ik een uitzondering.

    Ik heb trouwens ooit een wedstrijd tic tacs eten gewonnen. Naderhand ook niet echt iets om blij mee te zijn...
    Ja dat zijn venijnige snoepjes die tic tacs! Back in de days deden we dat ook nog wel eens met die knettersnoepjes! Dan gooiden je 30 a 40 van die zakjes knettersnoep leeg in je mond, ik hoef jou niet te vertellen wat er dan gebeurt. Echt heftig maar ik doe daar niet meer aan mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moskie Bekijk bericht
    Met de triatlon vereniging deden we negerzoen eet wedstrijden (die heetten toen nog zo). Dat ging ook wel eens over het randje..
    Na die datum ben ik het echt rustiger aan gaan doen! Geen weddenschappen meer maar toch meer de focus op muziek maken. Het was een dieptepunt in de history van het gitaarnet maar zeker een hoogtepunt in de bezoekersaantallen. Het enige nadeel is dat je nog heel veel slapende accounts hebt van leden die er simpelweg niet meer zijn door die verdomde koeken. Het heeft echt een nare nasmaak achter gelaten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top