Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard Greer tomahawk - aanrader !!!

    Heb vandaag als paascadeau aan mezelf een greer tomahawk pedaaltje gekocht ( guitar bar Antwerpen). Dit is een tweed - achtige overdrive die erg goed klinkt gaande van subtiel tot sterke overdrive. Als je dus dit type overdrive zoekt, moet je de greer tomahawk zeker eens uitproberen naast vb catalinbread formula 55, wampler tweed 57, ...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Niet verkeerd. Ik heb in korte tijd een enorm zwak gekregen voor de pedalen van Greer Amps. Ik had er al eentje op het oog voor volgend jaar. De Hammer. Kijk ik zojuist op hun website, blijkt dat het ding niet meer gemaakt wordt! Da's kut. Die twee baardmannetjes hebben nogal de neiging om hun pedalen voor een korte tijd te produceren. Apart merkje, maar wel erg lekker!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Grappig dat tweedy pedalen nu ineens hot zijn. Het ene na het andere merk komt ermee. Als ik de reviews mag geloven, is Greer (met name de Lightspeed) erg goed.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Die lightspeed heb ik ook en is idd. erg goed. Wel redelijk "bright" dus daar moet je een beetje rekening mee houden maar ik vind hem top. Je behoudt echt de sound van je gitaar.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Niet verkeerd. Ik heb in korte tijd een enorm zwak gekregen voor de pedalen van Greer Amps. Ik had er al eentje op het oog voor volgend jaar. De Hammer. Kijk ik zojuist op hun website, blijkt dat het ding niet meer gemaakt wordt! Da's kut. Die twee baardmannetjes hebben nogal de neiging om hun pedalen voor een korte tijd te produceren. Apart merkje, maar wel erg lekker!
    De Hammer is in de aanbieding bij Haarguitars. Ik ben alleen bang dat ze 'm niet tot volgend jaar voor je zullen vasthouden.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    De Hammer is in de aanbieding bij Haarguitars. Ik ben alleen bang dat ze 'm niet tot volgend jaar voor je zullen vasthouden.
    Daar ben ik ook bang voor. Bij Musik Produktiv hebben ze 'm ook nog, maar verder kom je 'm weinig tegen. Ik overweeg nu 6 pedaaltjes te verkopen en daarvoor moet ik ruim voldoende geld terug krijgen om 'm te kunnen bestellen. Maar ja, je moet dan natuurlijk wel een beetje mazzel hebben met de verkoop, ofschoon ik daar goede ervaringen mee heb. Zowel in het verleden als enkele weken geleden had ik mijn pedalen allemaal binnen twee weken verkocht. Toevallig dat ik daar afgelopen nacht over heb liggen nadenken. Maandag begin ik met de verkoop. Ik MOET de Hammer hebben!
    Eigenlijk wilde ik eerst de Fairfield Circuitry Shallow Water en daarna de Hammer, maar dat zal ik nu om moeten draaien. De Shallow Water zullen ze over een jaar nog wel hebben (dat mag ik verdomme toch hopen ).


    Shit, ik zie dat ie bij Haar nu wel een heel stuk goedkoper is dan bij Musik Produktiv. Oooooow...., ik kan er natuurlijk niet op gokken dat ik dat geld binnen 1 of 2 maanden bij elkaar hark, anders had ik 'm nu direct even gebeld. Scheelt €50,- !!!
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 20 april 2019 om 16:38
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    6 gaten op je PedalTrain Pro?
    Uit blinde hebzucht?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    6 gaten op je PedalTrain Pro?
    Uit blinde hebzucht?
    Slechts pedalen die de PedalTrain Pro sowieso niet zouden halen. En ja, als het om de Hammer gaat, dan is dat pure hebzucht. Maar wel hebzucht met een goede reden. Gewoon een pedaal waarin ik iets hoor dat ik in geen enkel ander pedaal ooit gehoord heb. En dat geluid werkt als op mij als die ene bekende ring op Sméagol. Ik MOET 'm hebben!!!

    Weet iemand hier eigenlijk of meneer Haar überhaupt pedalen inneemt? In dat geval moet er een dealtje mogelijk zijn.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Eigenlijk ben ik ook gewoon knettergek en moet ik hoognodig in een ijsbad, want ondanks het feit dat je onwaarschijnlijk veel goede geluiden uit die Hammer kan halen, is het me in zekere zin maar om één geluidje te doen. En dat ene ietwat nasale geluid houdt me in zijn greep. Zet 1 van de knopjes een millimeter een andere kant op en dat betoverende geluid is weg.

    Al die moeite en al dat geld voor 1 geluid...., het slaat ook helemaal nergens op.

    Maar ja....
    Ik bel de beste man dinsdag even. Als we snel een goede deal kunnen maken koop ik 'm. En anders pleur ik rustig mijn spulletjes op Marktplaats en wacht ik geduldig af tot mijn lade gevuld is met pecunia. Dan ga ik eerst even stevig mijn reukorgaan in het papiergeld drukken en dan maak ik een beslissing. Ik heb uitgerekend dat, indien ik alles weet te verkopen voor de schappelijk prijzen die ik in gedachten heb, ik al heel dicht bij dat andere pedaal kom dat (helaas) tweemaal zo duur is, maar waar je talloze compleet nieuwe, gestoorde, inspirerende, wonderschone geluiden uit kan toveren. Misschien moet ik daar maar gewoon voor gaan.

    Eerst een ijsbad. Mijn hersentjes koken over.



    Kennen jullie dat niet, pedaalkeuzestress?
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 21 april 2019 om 08:29
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht

    Kennen jullie dat niet, pedaalkeuzestress?

    Nee, echt nog nooit last van gehad!,
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top