Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard Leren slagplaat Fender Telecaster.

    Wie in Nederland verkoopt leren (lederen) slagplaten voor Fender Telecasters? Zou er graag zelf heen rijden om wat moois uit te zoeken.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik heb er toevallig enkele weken geleden naar gezocht, maar in Nederland zelf kwam ik niets tegen. Vreemd genoeg wel veel van dat spul uit de Balkan regio. Wel aardig aan de prijs, maar ik had ook niet anders verwacht. Dan heb ik het over bedragen van tussen de 90 en 120 euro, plus een tientje verzendkosten.

    Nu nu weet ik niet of jij een handige kerel bent, maar op YouTube kun je video's vinden waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe je zo'n kekke plaat kunt maken. Moet je wel een beetje handig zijn met de guts. Dus als linoleum snijden vroeger niet jouw ding was, dan kun je er net zo goed niet naar kijken.

    Ik ik heb ooit bij Schreeven teleplaatjes gezien die van kunststof waren, maar erg op leer leken. Alleen waren die dingen uitgestanst, als een borduurwerkje. Dat klinkt suffig, maar dat was het niet. Bijzonder gaaf zelf. En tweemaal goedkoper dan de lederen alternatieven. Alleen..... geen idee hoe je daar naar moet zoeken. Je kunt slechts naar 'slagplaat telecaster borduurwerkje' googlen.
    Ik zou er een langs kunnen om te vragen of iemand zich nog kan herinneren wat dat was. Ik gok dat ze ze zo'n drie jaar geleden hadden liggen.

    Als als je meer weet dán ik, geef me dan maar even een gil. Ik ben nog steeds geïnteresseerd.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #3

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ja ik ga ff naar Tsjechië om te kijken...😂

    Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb er toevallig enkele weken geleden naar gezocht, maar in Nederland zelf kwam ik niets tegen. Vreemd genoeg wel veel van dat spul uit de Balkan regio. Wel aardig aan de prijs, maar ik had ook niet anders verwacht. Dan heb ik het over bedragen van tussen de 90 en 120 euro, plus een tientje verzendkosten.

    Nu nu weet ik niet of jij een handige kerel bent, maar op YouTube kun je video's vinden waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe je zo'n kekke plaat kunt maken. Moet je wel een beetje handig zijn met de guts. Dus als linoleum snijden vroeger niet jouw ding was, dan kun je er net zo goed niet naar kijken.

    Ik ik heb ooit bij Schreeven teleplaatjes gezien die van kunststof waren, maar erg op leer leken. Alleen waren die dingen uitgestanst, als een borduurwerkje. Dat klinkt suffig, maar dat was het niet. Bijzonder gaaf zelf. En tweemaal goedkoper dan de lederen alternatieven. Alleen..... geen idee hoe je daar naar moet zoeken. Je kunt slechts naar 'slagplaat telecaster borduurwerkje' googlen.
    Ik zou er een langs kunnen om te vragen of iemand zich nog kan herinneren wat dat was. Ik gok dat ze ze zo'n drie jaar geleden hadden liggen.

    Als als je meer weet dán ik, geef me dan maar even een gil. Ik ben nog steeds geïnteresseerd.
    Als ik iets meer weet Mario, dan slaak ik wel een gilletje

    Ik heb een paar keer zelf geprobeerd om een slagplaatje te maken maar ik heb de feeling er niet voor. Gutsen, beitels en japanse messen belanden allemaal in mijn vlees... Nee daar waag ik me niet meer aan. Eindresultaat gaat trouwens linea recta de prullenbak in

  6. #6
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Da's echt imitatie namaak nep skai.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loose-fur Bekijk bericht
    Wow..., daar zitten toch al snel 3 aardige tussen. Bedankt voor de tip. Ik heb absoluut geen ervaring met EBay. Gekke vraag misschien, maar is dat veilig?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #9

    Standaard

    Heb zonet even mijn eBay-profiel bekeken, Vulva, en ik heb er blijkbaar 172 aankopen opzitten, dat moeten er dus ongeveer 17 per jaar geweest zijn, oftewel: meer dan één per maand. Schrok er zelf van.
    USA, China, Australië, Nederland, Duitsland, UK, Portugal, Italië, Spanje, Bulgarije, Polen, Taiwan, ..... Schoenen, boeken, gitaarspul, postkaarten, speelgoed, sportgerief, motoronderdelen, huishoudtoestellen, ...

    Alles betaald via Paypal.

    Het geven van feedback ligt erg gevoelig op eBay -en wordt zowel door koper als verkoper goed nagevolgd- in die zin dat er best eerst contact genomen wordt met de verkoper vooraleer een negatieve score te geven. Zo kreeg ik een beschadigde, Chinese resonator cone integraal terug betaald, zonder retour (hoefde niet, was veel te duur). Er was ook een Britse boekhandel die me een grotere korting gaf dan deze die ikzelf voorstelde (zijnde: de retour kosten), op een boek dat door verzending kleine schade opliep.

    Misschien loopt het meestal goed af omdat ik bijna altijd aan handelaars koop? En dus eerder zelden bij opbod en/of aan particulieren. Behalve dan boeken en postkaarten, en ook die verlopen steevast netjes.
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Fijn! Iets om in de gaten te houden dus.

    Ik wil ooit een keer mijn tele pimpen met een lederen slagplaat en gegraveerde hardware. Die hardware is ook lastig. Ooit iets tegengekomen. Kwam neer op een bedrag van boven de 500 voor een gegraveerde brug, control plate, twee knoppies en de cover van het halselement. Dean Zelinsky verkoopt ook van dat spul, is iets goedkoper, maar ze weigeren me antwoord te geven op de vraag of het ook op standaard Fender telecaster modelletjes past.

    O, koel! Nu al gevonden. Zelfs Gotoh maakt ze gewoon voor slechts 20 dollar! Snel verder kijken. Smul!
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 24 april 2019 om 13:56
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top