Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 108
  1. #11

    Standaard

    Is inderdaad 1974x project. Leuk om te doen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Ik ben weer wat verder met de bouw en heb een vraag. De meegeleverd 'lugs' voor de groundpoint op de PT zijn te klein.

    Misschien begrijp ik het niet goed maar als je groundpoints wil maken onder de bevestigingsmoeren van de trafo moet je even hier kijken. Ik maak die verhaaltjes toch niet voor niks




    Laatst gewijzigd door cluseau; 16 april 2019 om 20:48
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #13

    Standaard

    Ja zo wilde ik het ook doen, maar de meegeleverde oogjes zijn te klein. Passen dus wel bij die van de 32uF cap

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Ja zo wilde ik het ook doen,

    Niet doen dus, je ziet toch wel wat er op die foto gebeurd




    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  5. #15

    Standaard

    Nee wilde het doen zoals het 'hoort' als op jouw internetpagina

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Nee wilde het doen zoals het 'hoort' als op jouw internetpagina
    Ow gelukkig. (Zucht.......van verlichting)

  7. #17

    Standaard

    Hi, ik ben weer wat verder. Ik merk dat ik een stuk secuurder ben dan de vorige keren. Wel wat problemen, meegeleverde draden waren wat te dik, waardoor ik er soms niet aan ontkwam om te 'plakken'. Krimpfolie was ook niet breed genoeg, daardoor hier en daar met ducktape gewerkt. En ik moet nog tierwraps kopen om de draden het netjes dicht te binden. Nu de inputs, TMB en pre-amp sectie afmaken en alles langslopen...Hoe vinden jullie het er uit zien?










  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Op het eerste gezicht niet onaardig. Voor het smoelwerk mag je de componentjes wel wat netter (recht) monteren en rechte draadjes staat ook wel beter. Voor de werking maakt het geen flikker uit maar je wil een beoordeling horen dus die geef ik. Dat ducktape is dan weer een absolute domper. Hoe lang denk je dat dit blijft zitten? Als hij twee keer goed warm is geweest ligt alles er af. Losmaken en grotere krimpkous bestellen.

    We (ik) verwacht(en) nu een keer een serieuze doortastende zelfreddende denk en handelswijze. Je moet genoeg hebben opgestoken in het grootste topic allertijden niet zo lang geleden. Sorry maar we (ik) zijn (ben) bikkelhard voor onze pupillen.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  9. #19

    Standaard

    Haha, dank dank dank! Ik ga en blijf mijn best doen -

  10. #20
    Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2018
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    53

    Standaard

    Ik ben zelf niet zo'n fan van tape, zeker niet dat tape (wordt een plakkerig zootje over een jaar of wat).
    Bij de aansluitingen van de 6.3 volt op de buizen voeten zie ik nog wat "bloot" draad, je hebt wel met krimpkous gewerkt volgens mij maar niet alles is "bedekt" (kan ook een spiegeling zijn in de foto).
    Verder ziet het er volgens mij wel prima uit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Hi, ik ben weer wat verder. Ik merk dat ik een stuk secuurder ben dan de vorige keren. Wel wat problemen, meegeleverde draden waren wat te dik, waardoor ik er soms niet aan ontkwam om te 'plakken'. Krimpfolie was ook niet breed genoeg, daardoor hier en daar met ducktape gewerkt. En ik moet nog tierwraps kopen om de draden het netjes dicht te binden. Nu de inputs, TMB en pre-amp sectie afmaken en alles langslopen...Hoe vinden jullie het er uit zien?










 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top