Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Foto's uploaden via Imgur.com

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Laten we “het grote doneer een goede patchkabel aan Mario topic” van maken! Ik heb er ééntje liggen!


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Nee joh, niet doen. Ik wil niet steeds mijn handen op blijven houden. Ik durf amper iets te zeggen, want voor ik het weet is er weer een rekening voor me geopend. Ik ben er iedereen onwaarschijnlijk dankbaar voor en ik heb er in het verleden enorm veel aan gehad. Maar ik heb nu eindelijk een klein beetje lucht, dus ik wil ook mijn eigen boontjes doppen. En ik heb een bloedhekel aan boontjes.

    Het is ongelooflijk lief bedoeld, maar laten we dit maar niet doen, aub.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    This lot gaat het meeste mee lukken qua vervormde herrie
    Wat een leuke subwoefer

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Ze is doof, maar ze was nooit zo gecharmeerd van mijn gitaarkunsten. Terwijl ze gek was op Cuby, waar is het misgegaan. En de op Bee Gees dansten we regelmatig

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Foto's uploaden via Imgur.com
    ik ben overgestapt naar deze, wel even een account aangemaakt.
    https://imgbb.com/

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Dat kolere Photobucket dreigt 2/3de van mijn foto's weg te pleuren. Ik zoek dus iets goeds en eenvoudigs om zonder al teveel gedoe mijn foto's naar te kunnen uploaden. De meeste alternatieven die ik ken zijn bijna net zo kut. Iemand suggesties? Ik moet snel mijn eigen foto's downloaden, want ik kan mijn eigen backups niet eens meer vinden. Ik vrees dat ik ze zelfs niet eens meer heb.
    Wat ik zelf wel handig vind zijn cloud services waarbij bestanden die je in een bepaalde map zet vanzelf een backup krijgen in de cloud, zoals Dropbox of OneDrive. Je hebt dan ook de optie om een link op te vragen waarmee je die bestanden kan delen.

    Daarbij moet ik wel bekennen dat ik die OneDrive links niet werkend krijg voor forum plaatjes en de Dropbox links alleen met een trucje, namelijk door het dl=0 gedeelte te vervangen met raw=1. Bijvoorbeeld deze.

    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top