Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard Wie wil de pedalenplank van Vulv zien?

    Al jaren lang stoere praat over wijven, medische kwesties, De Zingende Fresia’s, 1001 pedalen uitgetest, z’n oneindige verzameling VOX versterkers.....

    Het is tijd voor ACTIE! Ik wil foto’s zien van zijn ultieme plank. Daar waar 1001 jaren ervaring tot een climax zijn gekomen. Het is tijd voor.... foto’s van zijn pedalboard!!!

    Deel hieronder je steunbetuiging als je ook van mening bent dat Vulvasonic z’n pedalengear moet gaan delen met dit geliefde forum. Steun Vulv en help hem met je post over zijn bescheidenheid heen.

    PICS OR IT DIDNT HAPPEN!!

    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Ja, eensch! Tenzij apparaten met purperen knoppen, dan liever niet.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    This lot gaat het meeste mee lukken qua vervormde herrie

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Komt 'ie dan zelf ook in beeld of hoeft dat niet?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Mee dat hoeft niet. PICS van PENDALEN!!!


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Mario heeft 2 linkerhanden, geheel gespeend van enig technisch inzIcht, een ongewillig hersenkwabje, geen rooie cent te makken, en mist een half been.
    Ga er maar aan staan.
    Geduld heren.
    Weldra verschijnt hij hier ongetwijfeld weer als een trotse hond met 7 stijve lullen. En rest U allen niets anders dan diepe nederigheid voor de Tulmeester.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 14 april 2019 om 22:17

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Al jaren lang stoere praat over wijven, medische kwesties, De Zingende Fresia’s, 1001 pedalen uitgetest, z’n oneindige verzameling VOX versterkers.....

    Het is tijd voor ACTIE! Ik wil foto’s zien van zijn ultieme plank. Daar waar 1001 jaren ervaring tot een climax zijn gekomen. Het is tijd voor.... foto’s van zijn pedalboard!!!

    Deel hieronder je steunbetuiging als je ook van mening bent dat Vulvasonic z’n pedalengear moet gaan delen met dit geliefde forum. Steun Vulv en help hem met je post over zijn bescheidenheid heen.

    PICS OR IT DIDNT HAPPEN!!

    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    Kom kom, ik sta al 5 jaar droog, ik heb al bijna 6 jaar niet meer op een podium gestaan dat groter is dan een postzegel en eigenlijk heb ik nooit zoveel pedalen gebruikt. O en mijn verzameling Vox versterkers is blijven steken op 3, waarvan nooit meer dan twee tegelijk (en die twee zijn gejat). Ergo, ik heb niet gek veel om te laten zien.

    Desalniettemin in ga ik in de komende weken mijn eerste pedalboard ooit (!!!) bouwen. Jawel! Nooit eerder gedaan.
    Het ding komt wel aardig vol te staan, maar dat heeft vooral te maken dat ik me wat verkeken heb op het formaat van het bordje. Dus ja, dan moet je er ook iets op zetten. Morgen komen mijn voedingen binnen (genoeg om alle pedalen mee van stroom te voorzien), ik heb twee enorme rollen velcro, dus eigenlijk kan ik er dinsdagmiddag al mee beginnen (morgen geen tijd). Alleen...., ik vrees dat ik vooral nog een zooi medium sized patchkabeltjes nodig ga hebben en van die tie wraps (tips waar je dat spul goedkoop kan krijgen? Die tie wraps bedoel ik dan uiteraard...). Verder mis ik nog 1 pedaaltje, maar die verwacht ik eind deze week. En voor wat ik op dit moment nodig heb verwacht ik genoeg kabeltjes in huis te hebben om alles aan te sluiten, mogelijk m.u.v. mijn EHX loop-deel. Dat is een reeks pedalen, hoofdzakelijk bestaande uit wild ruisende Electro Harmonix stoeptegels, die samen alleen bruikbaar zijn voor bands waarin ongebruikelijke sounds geoorloofd zijn. Die band zit er weer aan te komen. Maar omdat al die pedalen (4, 5 of 6 stuks - ik twijfel nog wat) met 1 druk op een knop aan moeten kunnen gaan, gooi ik ze in een loop. Dus zolang ik die pedalen toch nog niet gebruik (want in mijn huidige bands worden ze als uiterst onwelkom gezien) kan ik de rest met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon aansluiten en werkend maken. Daar gun ik mezelf twee weken tijd voor.

    Ik mis namelijk een been, een handige werkplek, een goed stel hersens, ik word snel moe en mijn rug is aan gort. Het ding 'even in elkaar zetten' zit er dus niet in. Maar ik heb er wel gigantisch veel zin in!

    Trouwens, ik bedenk me net dat ik geen twee weken heb. Ik moet 'm óf woensdag al afhebben, óf voor 1ste paasdag. Hmmm...., dan ga ik er vrijdag en zaterdag mee aan de slag.

    Maar ik heb nog een ander excuus! Ik ben niet voor 1 gat te vangen!!!!
    Dat lieg ik trouwens. Er zijn zat gaten waar ik voor te vangen ben....
    Dat kolere Photobucket dreigt 2/3de van mijn foto's weg te pleuren. Ik zoek dus iets goeds en eenvoudigs om zonder al teveel gedoe mijn foto's naar te kunnen uploaden. De meeste alternatieven die ik ken zijn bijna net zo kut. Iemand suggesties? Ik moet snel mijn eigen foto's downloaden, want ik kan mijn eigen backups niet eens meer vinden. Ik vrees dat ik ze zelfs niet eens meer heb.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Tiewraps zijn bij de action prima en goedkoop.

    Gepost met Tapaworst
    147-c Guitars

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Tiewraps zijn bij de action prima en goedkoop.
    Mijn dank is groot!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #10

    Standaard

    Of bij de gemiddelde bouwmarkt. Daar meestal in verschillende maten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top