Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 67

Discussie: Gibson sg stijl

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Je kan er lak uit '74 op gooien natuurlijk, dan is het vintage correct.

  2. #22

    Standaard

    En zo'n Vibrola erop zetten is dus ook niet slim. Vond deze op reverb. com maar goed die heeft een originele..

    Https://reverb.com/price-guide/guide/10238

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Nee, je moet er niets aan veranderen, TENZIJ je 'm weer in originele staat terug kan brengen en zelfs dan zijn er zeikers, want als je de elementen verwisselt en je soldeert de originele terug bij een verkoop en de potentiële koper ziet dat er nieuw soldeersel op de potmeters zit, dan zwaait er wat, want dat is nu juist het bewijs om aan te tonen of alles origineel is. ÓF het moet je gewoon geen reet interesseren, want het is jouw gitaar en jij moet er op spelen en originaliteit boeit je geen kont en bovendien ben je toch niet van plan om 'm ooit te verkopen. Ik behoor tot de laatste categorie.
    Maar een blik in de koude grond zegt me dat die gitaar niet per sé een blijvertje is.


    En even iets anders..., ik heb er niks over te zeggen, dus doe lekker wat je wil...., maar ik persoonlijk vind het heel vervelend als mensen bij het uitbrengen van een bod net boven het midden gaan zitten van wat men als vraagprijs noteert. Het komt op mij wat respectloos over. En je zal best een hele goeie gast zijn, maar ik kan daar zelf slecht tegen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #24

    Standaard

    Thanks! Tsja van die vraagprijs... Ik zag op reverb.com dat ze daar ook voor zijn verkocht. Dus net als dat 3000 euro EEN bedrag is, is 1750 dat ook... Vandaar. Maar eens kijken of hij überhaupt reageert (denk het niet)..

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    https://link.marktplaats.nl/m1391547134

    Als ie niet mooi hoeft te wezen. Keus genoeg op MP : Gibson, Epi, Tokai etc. Ik heb eens een Vintage(merk) SG getest, vond ik niet slecht voor het geld.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Het is zeker niet allemaal schroot. Maatje van me heeft een '71 Goldtop met P90's en dat ding heeft een sustain en klank... Ook de neckfeel is top. Ik probeer die gitaar al heel lang van hem 'los te lullen', maar helaas zonder resultaat.
    Ken een vergelijkbare.... topgitaar en die gast doet 'm ook niet weg.

  7. #27

    Standaard

    Ik vind SG's maar kindergitaartjes. Platte planken!
    En ik mag dat zeggen, heb er al genoeg in mijn handen gehad en heb er trouwens nu nog altijd eentje (die de koffer bijna niet verlaat).
    Zeker geen 3000 Euro waard..voor mij althans..
    Laatst gewijzigd door turboblues; 15 april 2019 om 16:50 Reden: aanvulling

  8. #28
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Die gitarist van Paul McCartney deed er erg mooie dingen mee. Met een Gibson SG dus.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Ooit ook een mooie SG Standard bezeten maar ik kon er niet aan wennen. Inderdaad een dun plankje. Ik heb nu een warte Vox SDC 55. Die heeft net meer body.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Stiekem vind ik een SG subzero cool. Helaas kan ook ik niet wennen aan de ergonomie van dit ontwerp. Te dunne body en de topkam lijkt erg ver weg als je van een strat af komt. Koplastig zijn ze ook, al is dat met een rubber ringetje nog wel te verhelpen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top