Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik heb compleet niks met deze stijl van muziek. Maar desalnieteplus, de sound is top en het komt uiterst professioneel over. Epische baard heb je ook :P

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Vleugje Chet Atkins stijl, nice
    Apart die Yamaha gitaar, niet van jezelf aangezien je hem signeert met datum? Dacht ook dat je (altijd) op Taylor speelde.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Vleugje Chet Atkins stijl, nice
    Apart die Yamaha gitaar, niet van jezelf aangezien je hem signeert met datum? Dacht ook dat je (altijd) op Taylor speelde.
    Klopt. De gitaar is van de Bert Jansch foundation, en schijnt de favoriete gitaar van wijlen Bert Jansch te zijn. Ter nagedachtenis gaat het instrument de hele wereld over, en 80 gitaristen spelen er iets op wat hen met Bert Jansch verbindt. Dit onder het mom van "Around The World In 80 Plays". Zie https://80plays.bertjanschfoundation.org.

    Erg leuk project!
    Laatst gewijzigd door Picker; 14 april 2019 om 18:20

  4. #14

    Standaard

    En dan ook nog opgedragen aan Bert.
    Niet weer 5 jaar wachten!
    Je bent een held!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #15

    Standaard

    Hij weer prachtig Eltjo! Maar... 5 jaar? Je hebt tussendoor toch ook wat kerststukjes in de huiskamer opgenomen?

    Fijn dat je schouderblessure weer is genezen. Betekent dit dat we een nieuw album tegemoet kunnen zien?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Maar... 5 jaar? Je hebt tussendoor toch ook wat kerststukjes in de huiskamer opgenomen?
    Klopt ja, maar langer dan 5 minuten spelen was toen nog steeds lastig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Fijn dat je schouderblessure weer is genezen. Betekent dit dat we een nieuw album tegemoet kunnen zien?
    Ik zal je verklappen dat ik nog steeds niet 100% pijnvrij ben, maar het mag onderhand geen naam meer hebben. En je, een nieuw album staat zeker op de 'roadmap', evenals een serie nieuwe online Masterclasses (waaronder eentje voor dit nummer).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top