Beste, lieve, lieve mensen!

Kijk voor de plaatjes aub even op thomann.de

Zoals enkele van jullie wellicht weten wil ik al heeeeeeel lang een goedkope, kleine gitaar om in mijn nest te leggen en liedjes op te schrijven en om in Nashville tuning te zetten. Na veel lezen, zoeken, luisteren, recensies beoordelen ben ik tot de conclusie gekomen dat de Recording King RPS-7-FE3-TS voor mij ideaal zou zijn. Het ding is precies wat ik zoek en het heeft bovendien een ingebouwd element, te weten de Fishman Sonitone. En dat laatste is blijkbaar een probleem, WANT.......
de TS staat voor Tobacco Sunburst en wat ik wil is dezelfde gitaar, maar dan in het zwart, zoals de Recording King RPS-7-MBK (dat MBK staat voor Matte Black), maar die heeft dan weer niet zo'n ingebouwd element.

OF TOCH?!?!?!

Omdat ik niet voor 1 gat te vangen ben (ik lieg nu, maar het gaat om het gezegde en die moeten we in ere houden) heb ik gekeken op de site van Recording King. Daar staat te lezen dat ALLE RPS-7 modellen identiek zijn aan elkaar, dat de Fishman Sonitone optioneel verkrijgbaar is voor dit model en dat de RPS-7 in 3 kleuren leverbaar is, namelijk Tobacco Sunburst, Matte Grey en Matte Black.
Ik heb Thomann dit laten weten middels een brief (inclusief printscreen) en zij ontkennen gewoon glashard. Jawel, ze willen van alles voor me doen. Ze willen de gitaar geschikt maken en afstellen voor Nashville tuning en ze willen een element in mijn gitaar bouwen voor het bescheiden bedragje van €110,- Dat vind ik hartstikke lief van ze en €110,- is niet eens zo gek veel, maar even voor alle duidelijkheid, we hebben het over een gitaartje van €139,- zonder element en €179,- mét element. Dan ga ik toch geen €110,- uitgeven voor een onbekend elementje? Bovendien...., ze kunnen de gitaar die ik wil hebben gewoon bestellen!!!

Er zijn al iets van 12 e-mailtjes over en weer gegaan en ik denk dat het probleem is dat ik steeds met iemand anders te maken heb. De laatste schreef doodleuk dat ze de gitaar 'gewoon' in het zwart verkopen. Met een linkje erbij naar de zwarte gitaar zonder pickup. DAAR GAAT VERDOMME DIE HELE MAILWISSELING OVER, LUL!!!
Hieruit (en ik heb nog vele andere voorbeelden) blijkt dat die gasten de hele briefwisseling niet gelezen hebben. Ik heb al 6 keer geschreven 'vanwaar al die moeite? Waarom niet gewoon even bestellen bij Recording King?' Ze geven hier nooit antwoord op.

Ik koop eigenlijk altijd bij Thomann, omdat ik er altijd netjes behandeld wordt, maar dit slaat nergens meer op. Ze laten me geen keus!
Iemand suggesties? En zijn er meer mensen met vergelijkbare verhalen?