Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Geen gitaar in je nest, want dat is je volgende excuus voor slapeloosheid en nachtbraken.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Of je gaat er in je slaap op liggen.... op zoek naar de vagijn.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Enfin, na mijn laatste e-mail, waarin ik schreef dat ik een ander bedrijf gevonden had die ze wel kon leveren (wat overigens niet zo was) zouden ze alsnog hun best doen, maar kort daarna kreeg ik toch weer het bericht dat Recording King de zwarte variant toch echt niet met de Fishman Sonitone leverden. Ik heb ze bedankt voor de moeite en dat ik voldoende wist.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    ik heb ook even rondgeneusd en de enige die ik tegenkom die die fishman heeft is deze

    https://www.jc-music.com/product/rec...oustic-guitar/

    misschien moet je gewoon eerst even record king zelf mailen en dit voorleggen?
    Kijk, hier heb ik wat aan. Het zijn de VS van A, maar dat mag niks uitmaken. Is nog goedkoop ook, zie ik. Ondertussen heb ik inderdaad al contact opgenomen met Recording King, maar ik heb nog geen reactie. Even afwachten dus. Ik heb geen haast. Maar bedankt voor je veldwerk. Ik kon zelf niks vinden. En ook Thomann niet, zo wisten ze mij te vertellen.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Je kan ook ff bellen
    En zorgen dat je 1 aanspreekpuntje hebt want dat lijkt me het probleem
    Toch ?
    Ik krijg dan dezelfde gasten aan de lijn. Het is inderdaad wel makkelijker om 1 vast aanspreekpunt te hebben, maar die krijg je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet. Je kunt hooguit voorleggen dat je iets met een bepaalde persoon hebt afgesproken. Maar voorlopig ben ik er ook wel heel even klaar mee, hoor. Ik zie het straks wel weer, wanneer het er echt toe gaat doen.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Om nog meer geharrewar te voorkomen zou ik gewoon dat exemplaar kopen met de foute kleur Mario. Na een paar weken ben je er wel aan gewend.
    Integendeel, ik zal me er altijd aan blijven storen dat ik niet tot het uiterste gegaan ben. Die zwarte vind ik geil en hoewel ik die tabakszonne-uitbarsting best te pruimen vind (hoewel...., de rest is zwart, da's toch eigenlijk ook geen porem?) zou ik het altijd een gemiste kans blijven vinden dat ik die zwarte niet heb.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    En Fishman heeft aardige producten in de markt gezet, maar als ik op de Thomann site de onversterkte en versterkte klank vergelijk, dan zou die met dat Sonitone ding in haar gat me niet aantrekken...
    Daar heb je op zich gelijk in, maar ik heb ook nooit de illusie gehad dat ik voor 40 euro extra een waanzinnig goed element in mijn gitaartje zou krijgen, net zo min als ik niet de illusie heb dat een gitaar van 139 euro waanzinnig goed klinkt. Ik wil gewoon een geinig dingetje waarmee ik een beetje kan stoeien met Nashville tuning en dat klein genoeg is om makkelijk op te pakken en een eind op weg te pielen. En daar lijkt die Recording King me uitermate geschikt voor. Ziet er nog geinig uit ook. Kwestie van smaak natuurlijk, maar dat is de lucht van stront ook.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Geen gitaar in je nest, want dat is je volgende excuus voor slapeloosheid en nachtbraken.
    Wellicht, maar dan komt er uit mijn gebrek aan slaap iig nog iets positiefs en dat is nu niet het geval. Tussen mijn 16de en mijn 25ste sliep ik ook nooit langer dan 4 uur per nacht, maar dat kwam omdat de opnameknop in mijn brein altijd voortdurend wisselend tussen 'rec' en 'rw' stond. Nu lig ik wakker en schiet ik er geen zak mee op.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Of je gaat er in je slaap op liggen.... op zoek naar de vagijn.
    Dat zal meevallen. Er ligt sowieso altijd al een gitaar naast me, maar die vind ik te log om daar liggend op te spelen. Zo'n kleintje kan ik wel hebben. En als ik mijn gitaar wil neuken, neuk ik mijn gitaar. Wie houdt me tegen?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    En als ik mijn gitaar wil neuken, neuk ik mijn gitaar. Wie houdt me tegen?
    Gezond verstand? Toekomstwensen?
    Laatst gewijzigd door piezo; 5 april 2019 om 10:11
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ach weet je, ik heb mijn jongeheer niet alleen aan het pissen versleten, maar de laatste jaren hangt ie er maar een beetje troosteloos bij. Jawel, hij geeft nog wel eens kopjes, maar bij gebrek aan een vochtige grot zie ik een gitaar als een eiersnijder niet als een onneembaar obstakel.

    Het is dat ik wettelijk niet naar het buitenland mag, anders ging ik een keer voor een dagje naar Lausanne.
    Zie, Piezo, het niet kunnen krijgen van een matzwarte, goedkope akoestische lolgitaar is niet mijn enige probleem.

    Overigens is mijn strijd vwb die gitaar nog niet gestreden. Ik wil een zwarte, dus ik krijg een zwarte!!!
    Zul je zien dat ik over twee maanden een HNGD topic open voor mijn nieuwe akoestische gitaar in Tobacco Sunburst.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top