Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb er op een volledig originele Stratocaster uit 1958 gespeeld. Ding was van Ron Wood geweest. Er zat een enorme grote ronde Rolling Stones-sticker van hun '77 tour (als ik me niet vergis) op de achterzijde. Was ik me niet eens van bewust. Ik was al geil zat vanwege die strat, waar ik mezelf net volledig over aan het inlezen was. Mijn hart sloeg op hol toen ik 'm in de etalage zag hangen, naast een vrijwel identieke strat uit '57 (die overigens 1100 pond goedkoper was, waarschijnlijk vanwege de link met Ronnie). Toen ik 3x klaargekomen was en mijn eega me naar buiten bonjourde ging ik nog even een andere winkel binnen. Daar hadden ze een Marshall full stack van Motörhead te koop staan. Het logo op schitterende wijze op het zwarte speakerdoek geschilderd.
    Het slaat misschien nergens op, maar ik heb zo onwaarschijnlijk lopen genieten die dag. Dat vergeet ik nooit meer.
    Ik ken dat gevoel, Mario. Ik loop al 2 weken met een Boner rond vanwege mijn nieuwe akoestische gitaar. Mijn freule wordt er gek van 😁
    Dat stijve l#l momentje had ik ook toen ik met mijn coverbandje in een volgepaktParadiso stond. Vergeet je je hele leven niet meer😘

  2. #12

    Standaard

    Afgelopen weekeinde was het tijd voor het eerste lange Londen weekeinde en gisteren (eindelijk) een rondje Danmark Street gedaan. Ik was er de dagen ervoor al een paar keer langs gelopen maar steeds na sluitingstijd.

    Het is toch bijzonder om een hele rits (gitaar) muziek winkels te vinden op een straat van net 100 meter lang. Ben overal naar binnen geweest en het valt dan toch op dat in de ene winkel men vooral met zichzelf of elkaar bezig is en je in de andere winkel bijna je best moet doen om géén gitaar in je handen geduwd te krijgen.

    Uiteindelijk vooral geslaagd in een van de winkels met bladmuziek. Daar mij lekker uitgeleefd. Verder de capo en wat plectrums gescoord. Ik merk toch dat ik te weinig zelfvertrouwen heb met nog geen jaar les om een leuke gitaar uit het rek te laten trekken om daar op te spelen. Geldt ook voor de pedalen. Het aanbod daarin is wel heel groot. Zeker met Macaris om de hoek.

    Al met al een leuk onderdeel van de trip. Ik ga eind juni nog eens een lang weekeinde maar of er dan een tripje Danmark street in zit is de vraag...

    Nogmaals dank voor alle adviezen!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Altijd leuk om daar eens rondgelopen te hebben.... heb je trouwens gezien dat het daar overal Denmark Street genoemd wordt?





  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Altijd leuk om daar eens rondgelopen te hebben.... heb je trouwens gezien dat het daar overal Denmark Street genoemd wordt?




    Heb zes keer de weg gevraagd, niemand die mij er op wees.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard


  6. #16

    Standaard

    Jahaaaaaa... point taken.

    Ik kan mij herinneren dat ik het in mijn eerste post fout schreef, ook in de titel. Omdat ik niet de zelfde fout wilde maken heb ik even gecheckt hoe ik het fout had geschreven in de titel. Dat is schijnbaar sindsdien door een mod of door mijzelf aangepast.

    Tevreden over mijn uitleg? Nu weer over gitaardingen praten?

  7. #17

    Standaard

    Ik ben er 2 weekenden terug ook geweest. Leuke straat, mooie gitaren gezien, maar niets wat mij direct kon bekoren op een Flying V na. En die ligt toch echt buiten budget.
    Zelfde ervaren als Moskie, bij sommige zaken werden ze in je handen geduwd, bij andere waren ze wel vriendelijk maar meer onderling aan het kletsen (of misschien waren ze heel gezellig aan het praten met bekende klanten).

    Ook ik ben geslaagd bij de winkel met heel veel bladmuziek, daar hadden ze al meer dan bij 5 vestigingen van keymusic bij elkaar. Ook nog een Brian May poppetje kunnen scoren

    Ga zeker nog eens terug en als ik dan wat makkelijker speel en meer kennis van gitaren heb, ga ik zeker wat gitaren proberen.

  8. #18

    Standaard

    Macaris gaat weg uit Londen. Zat niet helemaal op Denmark street maar wel om de hoek. http://www.macaris.co.uk/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top