Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: HNGD Mayson MS5-SCE

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard HNGD Mayson MS5-SCE

    Na veel testen van dure Taylors, uitgekomen bij deze klasse gitaar! Solid Englemann spruce, solid rosewood kast.
    Vandaag gehaald bij Kaj’s Guitarstore, 5 jaar daar niet geweest en was super blij Kaj weer te zien. Ruim 2 uur getest tussen deze en een Eastman 222ce:





    En wat een klank! Projectie, laag, mid, attack, sprankel! Alles klopt aan deze gitaar.
    Afwerking subliem, mooie ebben toets en het duurste lr baggs systeem aan boord.
    Je begrijpt dat ik met een stijve zat te spelen.
    Opkomend merk en ik denk dat Trump zenuwachtig wordt van wat er uit China komt!
    Ik heb nog steeds een lach op mn gezicht en die gaat er voorlopig niet meer af!
    A happy man👌

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Mooi hoor Gelukkig hebben ze haar qua looks lekker basic gelaten, niet van die hele overdadige inleg op de toets en / of kop.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Mooie gitaar, gefeliciteerd!
    Ga je die ook in je band gebruiken?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ja, we hebben bij bruiloften ook een akoestische set en daar speel ik ook een paar akoestische nummers!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Gefeliciteerd met deze mooie gitaar!
    Ik geloof direct dat het een goede gitaar is. Ik las al ergens iets over een zenuwachtige Trump, maar omdat ik op mijn iPad geen foto's te zien krijg in jouw post, heb ik even gegoogled naar je gitaar (ik kwam meteen bij Kaj uit) en toen schrok ik toch een beetje van de prijs. Niet omdat het het niet waard zou zijn, maar ik geloof niet dat de gemiddelde gitarist nu direct massaal naar de Chinees gaat.

    Ziet er iig puik uit! Ik hou van een sobere uitstraling. Als het geld niet in tierelantijntjes hoeft te zitten, dan zit het in pure kwaliteit en dat vind ik altijd een zeer geruststellende gedachte. Nogmaals, gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dank mannen!
    Tsja, prijzen van gitaren tegenwoordig.
    Als ik je zeg dat je voor wat ik ervoor betaald heb inclusief dure strap en extra setje elixirs 011, dan heb je bij merken Martin of Taylor een half massieve gitaar. Dus alleen massief bovenblad en gelamineerde kast.
    Keuzes.... Mayson bestaat nog maar kort, sinds 2008, en ze zullen alleen hele volksstammen gitaristen aantrekken als mensen als Emmanuel, Bonamassa, Clapton of Andy McKee erop gaan spelen.
    Geldt voor alle merken. Wel jammer want merken als Eastman, Mayson en bijvoorbeeld ook Maybach en Tokai verdienen wel meer bekendheid bij de massa.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top