In een ander topic heb ik als aankomend beginnend gitaarvirtuoos al tips gevraagd omtrent de keuze van een gitaar en amp en ben daar eigenlijk wel uit. De amp heb ik al en ben nu op zoek naar een 2e hands gitaar, keuze genoeg alleen wat ik zoek staat mijlen ver weg of men denkt de hoofdprijs te kunnen krijgen, maar ik heb geen haast dus zoek lekker verder.
Ben mij ook aan het inlezen in de materie en waar ik ook over uit ben is de hulp bij het afstellen van een gitaar. Zoals bij vele dingen is afstellen een kunst en brengt het veel meer plezier i.p.v. ergernis. Dus ik ben op zoek naar een 2e hands gitaar maar dan...., hoe weet ik hoe deze goed is afgesteld. Ik ben vandaag bij een winkel geweest en die leveren wel nieuwe afgestelde gitaren maar die vind ik nu ff te duur en deze winkelier staat ook niet op mijn te wachten als ik op het internet een gitaar koop en dan kan hij hem wel voor mij afstellen.

Zijn er hier op het forum mogelijkheden bij forumleden om eventueel een 2e hands gitaar af te laten stellen? Ik kom uit de omgeving Utrecht.

Alvast bedankt