Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Het illustreert ook dat het niet alleen om aanschaf gaat bij deze hobby. Je kunt je centjes ook gebruiken voor afstelling, onderhoud, reparaties, vervangen van onderdelen, en gitaarles. Daar staat wel tegenover dat je tegenwoordig voor een paar honderd euro een prima gitaar en versterker kunt aanschaffen. Op die manier kunnen de bijkomende kosten al binnen het jaar uitstijgen boven de kosten van aanschaf van gitaar en versterker. Wordt wel eens vergeten.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Geld uitgeven aan reparaties heb ik altijd een hekel aan. Het is nodig, maar ik vind het maar zonder dan wanneer je er iets nieuws voor koopt.
    Iets als afstellen, en bv nieuwe buizen hangt er voor mij een beetje tussenin, maar puur reparatie.....Het is dat ut moet....

  3. #23

    Standaard

    Afstellen ... met wat youtube instructies en een beetje verstand kom je ook al een heel eind.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
    Afstellen ... met wat youtube instructies en een beetje verstand kom je ook al een heel eind.
    Dat zou je denken, maar het gekke is, als ik mijn gitaar naar een echte pro breng, dan krijg ik hem beter terug dan wanneer ik het zelf doe (wat natuurlijk ook gewoon aan mij kan liggen....een schilder schildert ook netter dan ik, al is het maar omdat ik niet op voorhand weet wat het niet netjes is)
    Ik kan alleen nooit echt terugvinden wat er dan anders is...frustrerend
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 30 mei 2019 om 10:49

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top