Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 86
  1. #61

    Standaard

    Aankoopbon is aanwezig plus alle certificaten.

  2. #62

    Standaard

    Maar uit jouw opmerking herleid ik dat het een prima bedrag is?

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Bedrag is prima maar een '58 heeft wel een dikke hals, hetgeen je liever niet wilde begreep ik.

  4. #64

    Standaard

    ben wat dunner nekken gewend, maar ga het gewoon eens uitproberen.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Misschien een hele vreemde suggestie van mij, maar als ik zo'n bedrag had om te besteden aan een gitaar en ik had zo weinig zekerheid in wat ik precies wil, dan reed ik naar een Bax, of een Thomann en dan ging ik er gewoon een stuk of 20 testen. En ja, dan ga je dus voor nieuw, dus je schrijft iets af over de eerste jaren. Maakt het uit? Je koopt geen gitaar met als doel 'm te verkopen, toch? Als je er 30 ziet hangen, dan maken je ogen en je onderbuik de eerste selectie. Vervolgens kies je er een zooitje om snel te testen, waarbij je handen (en wederom je onderbuik) heel snel de volgende schifting maken. En uiteindelijk blijven er 3, 4 of 5 over en daar neem je alle tijd voor.

    Enige probleem kan zijn dat je misschien niet weet hoe je de juiste keuze moet maken. Niet lullig bedoeld, maar dat vergt enige ervaring. Alle Gibsons zijn volgens mij standaard voorzien van een relatief dun setje snaren en de afstelling laat vaak te wensen over. Die afstelling hoeft niet per sé verkeerd te zijn, maar als jij andere voorkeuren hebt, zul je toch een zekere vertaalslag moeten kunnen maken.
    Maar goed, dit probleem kun je ook aantreffen bij een tweedehands plankie.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Helemaal gelijk Mario.

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Ik heb vorig jaar ook m'n eerste echte Gibson LP aangeschaft, en ook vergelijkbaar aan het zoeken en testen geweest. Ik ben als 1ste zoveel mogelijk winkels afgegaan waar ze LP's hebben hangen om eerst uit te zoeken welke ik eigenlijk wil hebben. Max, keymusic, gitaarking etc.. tweedehands en nieuw. Het is uiteindelijk een 2018 traditional geworden welke ik in Duitsland bij een winkel genaamd rockland (Witten bij Dortmund) heb gekocht voor een dikke 1800 euro. Ben d'r nog steeds blij mee. :-)



    Succes met jouw speurtocht!

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Je schrijft dit alsof je denkt dat dat uniek en/of niet waar is....maar dat is niet zo
    Nee, natuurlijk niet, dat weet ik ook wel. Ik moet me gewoon niet met dit soort discussies bemoeien....

    Edit: verhaal van Mario +100

  9. #69

    Standaard

    Thanks allemaal! Ook voor adviezen 👍. Vanaf vrijdag waarschijnlijk de trotse eigenaar.
    Nb. Heb in het verleden wel op Gibsons gespeeld, maar is al wel weer een tijdje geleden. Enige ding is de neck, maar dat ga ik uitvinden. Afstellen doe ik zelf daarna wel.

  10. #70

    Standaard

    Geweldige gitaar! Prachtig afgewerkt, super sound en ik vind de nek helemaal prima. Gisteren heb uur non stop gespeeld 😁

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top