Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard Gestolen in Arnhem: Ayers O-03

    Stond 10 minuten onbeheerd in het trappenhuis (ja, stom natuurlijk). Is gestolen rond een uur of 7 in de avond. Ik zal snel even foto's opzoeken van mijn gitaar, maar het gaat om dit model:




    De koffer die erbij zit is ook van Ayers, en is zwart. Zaten nog twee setjes snaren bij.
    Ik hoor het graag als iemand 'm ergens voorbij ziet komen! Deze gitaren zijn vrij uniek, en dit model zie je niet veel in Nederland, dus het moet opvallen als-tie te koop staat aangeboden (hoop ik) ..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik help het je hopen, hij zou zomaar hier in de buurt te koop kunnen komen. Zal wat lui tippen in de omgeving. FB al gedaan? Zou ik niet doen, want je tipt de dief/verkoper ook.

    En misschien ook deze even in de gaten houden:

    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...te/ayers/k0c74

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Thnx man. Goede tip ook, ga ik doen.

    De koffer op de foto is NIET mijn koffer.Die van mij heeft de traditionele koffervorm.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Meen je niet? HUFTERS!!!
    Ik hou mijn ogen open.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Stond 10 minuten onbeheerd in het trappenhuis
    Oei! dat doe ik ook wel eens tijdens het in en uitladen van de auto naar de oefenruimte en vice cersa. In R'dam zuid nog wel.
    Maar mooi klote voor je !

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Triest volk, mensen horen met de poten van je spullen te blijven. Erg sneu voor je!
    Ik hoop dat er ooit een kabinet komt die een wetswijziging doorvoert en dit soort delicten bestraft met het afhakken van een vinger per overtreding. Maar zal helaas niet gebeuren hier. Te soft, maar daar is een ander topic voor hier.
    Daarbij: nooit je spullen achterlaten en meteen naar binnen nemen, prio’s stellen wat belangrijk is op dat moment.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    @ Blend. Beetje laat, maarre... nog teruggevonden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Oei! dat doe ik ook wel eens tijdens het in en uitladen van de auto naar de oefenruimte en vice cersa. In R'dam zuid nog wel. Maar mooi klote voor je !
    Ik ben gelukkig nooit meer dan een kleinigheid als een gitaarstandaard kwijt geraakt, maar heb genoeg van anderen gehoord om te leren een laad- en los protocol aan te houden:

    - ALTIJD iemand bij de auto èn bij het podium, die zelf niet aan het laden/lossen/lopen meedoet en alleen maar toezicht houdt. En dan elkaar afwisselen natuurlijk.

    - als de boel in meer auto's zit, auto's zo mogelijk bij elkaar zetten en eentje tegelijk lossen en laden.

    - de boel gesorteerd in 1 hoek van het podium neerzetten en de podiumopstelling pas maken als alles ter plaatse is. Dan houd je overzicht en kan ieder op zijn beurt opstellen zonder elkaar in de weg te lopen, drummer eerst, zang laatst. Lijkt misschien meer tijd te kosten, maar dan is er ook steeds iemand vrij om de lege koffers (gelabeld met naam èn volgnummer) van een ander bij elkaar te stapelen.

    (Zangeressen kunnen lege koffers best tillen en sorteren. Als ze kunnen lezen natuurlijk...)

    Overzicht is het criterium waar alles om moet draaien.

    Edit: grootste riscicofactoren:
    - nog effe iets tussendoor doen
    - ongelabelde koffers en losse spullen
    - spiritualiën...
    Laatst gewijzigd door piezo; 9 juni 2019 om 08:50
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top