Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Oef, dat ziet er serieus lekker uit. Met zo'n turtle slagplaat oogt een zwarte strat plots appetijtelijk.
    Met een rosewood wel want denk met een maple dat het vloekt ofzo.
    En de combi met golden hardware vind ik ook gruwelijk maar das weer persoonlijke smaak

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Heb wel getwijfeld of ik er een setje EMG in moet zetten want wou er een '80 gitaar van maken. Heb nu Scheffer '69 neck en middle singlecoils en een PAF style humbucker er in zitten en klinkt gewoon erg lekker strat en de humbucker early Van halen achtig.
    Ik heb namelijk een setje EMG waarmee ik niks mee doe... 2x EMG SA en EMG 85 humbucker compleet met toebehoren.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Da's niet vies, die gitaar!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Met een rosewood wel want denk met een maple dat het vloekt ofzo.
    En de combi met golden hardware vind ik ook gruwelijk maar das weer persoonlijke smaak
    Golden hardware vind ik eerlijk gezegd ook maar beperkt mooi. Als een gitaar naturel (gelakt) is of dan wel transparant in een kleur zodat je de houttekening ziet, dan geeft het een bepaalde chic-heid.

    Dekkend in kleur gespoten vind ik goud al gauw misplaatst. Wit met goud is al helemaal not done, zelfs een Gretsch White Falcon kan me dan niet bekoren
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Met een rosewood wel want denk met een maple dat het vloekt ofzo.
    En de combi met golden hardware vind ik ook gruwelijk maar das weer persoonlijke smaak
    Ik heb een tijd een zwarte strat met een 1-piece maple hals gehad. Ik wisselde voor mijn eigen lol zo eens in de zoveel tijd de witte slagplaat af met een tortoise slagplaatje. Kreeg ik een enorm stijve van. De gitaar stond dan in de hoek van de slaapkamer en dan kon ik mijn ogen er niet van af houden. Mijn eega zag mijn jongeheer dan steigeren en dan voelde ze zich zo gewaardeerd dat ze er bovenop klom. En ik dubbel blij.
    Maar wat ik maar wil zeggen, maple vloekt niet. Integendeel!

    Dat goud...., dat komt met fases. Ik heb enkele Gibsons met 'gouden' hardware. Vroeger was dat goud een pre, maar inmiddels ben ik meer van de nikkel. Persoonlijke smaak inderdaad. Nikkel is gruwelijk! Althans, ik neem aan dat dat een positieve uitingsvorm is?

    Ik heb je website bekeken. Doe je goed, pik! Lekker bezig! En een zangeres die echt kan zingen..., wow, daar kan ik alleen maar van dromen!




    O, maar EMG's? Ik had je net hoog zitten...
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 19 maart 2019 om 04:32
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Gibson LP Studio WR/Gold vind ik niet te versmaden. White Falcon not so much..

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb een tijd een zwarte strat met een 1-piece maple hals gehad. Ik wisselde voor mijn eigen lol zo eens in de zoveel tijd de witte slagplaat af met een tortoise slagplaatje. Kreeg ik een enorm stijve van. De gitaar stond dan in de hoek van de slaapkamer en dan kon ik mijn ogen er niet van af houden. Mijn eega zag mijn jongeheer dan steigeren en dan voelde ze zich zo gewaardeerd dat ze er bovenop klom. En ik dubbel blij.
    Zij als voorbinddildo en mocht jij overdwars anaal van genieten?

    En een zangeres die echt kan zingen..., wow, daar kan ik alleen maar van dromen!
    Maar goed dat de dames niet meelezen...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Maarreh... gvd mooi ding Ateng!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    maar inmiddels ben ik meer van de nikkel. Persoonlijke smaak inderdaad. Nikkel is gruwelijk! Althans, ik neem aan dat dat een positieve uitingsvorm is?
    Nikkel "aged" gewoon mooi.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb een tijd een zwarte strat met een 1-piece maple hals gehad. Ik wisselde voor mijn eigen lol zo eens in de zoveel tijd de witte slagplaat af met een tortoise slagplaatje. Kreeg ik een enorm stijve van. De gitaar stond dan in de hoek van de slaapkamer en dan kon ik mijn ogen er niet van af houden. Mijn eega zag mijn jongeheer dan steigeren en dan voelde ze zich zo gewaardeerd dat ze er bovenop klom. En ik dubbel blij.
    Maar wat ik maar wil zeggen, maple vloekt niet. Integendeel!

    Dat goud...., dat komt met fases. Ik heb enkele Gibsons met 'gouden' hardware. Vroeger was dat goud een pre, maar inmiddels ben ik meer van de nikkel. Persoonlijke smaak inderdaad. Nikkel is gruwelijk! Althans, ik neem aan dat dat een positieve uitingsvorm is?

    Ik heb je website bekeken. Doe je goed, pik! Lekker bezig! En een zangeres die echt kan zingen..., wow, daar kan ik alleen maar van dromen!




    O, maar EMG's? Ik had je net hoog zitten...
    Hahaha ja ieder zo zn ding he. Nickel vind ik erg gruwelijk bij vintage gitaren en vooral aged nickel!Normaal ben ik ook niet van de golden hardware maar toen ik die Tyler Dan Huff gitaar zag dacht ik "DAMN".

    Maar we zijn inderdaad lekker bezig met de band en heerlijk om met zulke muzikanten te mogen spelen... geniet er bijna elk weekend van.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top