Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.045

    Standaard

    Hmm, kan ik niet meer terug vinden. Het is ook alweer meer dan een jaar geleden.

    Ik zie nog wel dat hij is verzonden één dag na mijn bestelling, dat ging dus gewoon vlot, en daarna moest het met de Fedex uit Spanje komen. Helaas, de track&trace-link doet het inmiddels niet meer. Ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar heel lang kan dat niet geduurd hebben. Misschien dat er een paar dagen overheen zijn gegaan, maar vast geen week.
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Hmm, kan ik niet meer terug vinden. Het is ook alweer meer dan een jaar geleden.

    Ik zie nog wel dat hij is verzonden één dag na mijn bestelling, dat ging dus gewoon vlot, en daarna moest het met de Fedex uit Spanje komen. Helaas, de track&trace-link doet het inmiddels niet meer. Ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar heel lang kan dat niet geduurd hebben. Misschien dat er een paar dagen overheen zijn gegaan, maar vast geen week.
    Das mooi. Duurt in ieder geval geen maanden dus !

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Ik heb toch maar een bestelling gedaan bij De Gitaarbouwwinkel. Die hebben heel goed geprijsde sets voor bovenbladen en achter- en zijkanten. Samen met wat andere spullen en een rozet ben ik daar iets over de 100 eutjes kwijt. Dat is een stuk minder dan ik met alle bijkomende kosten bij Madinter kwijt zou zijn.

    Draadje kan dicht, ik ga weer verder op http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...en-proefgitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top