Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 97
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb nog nooit (bewust) op een Pacifica gespeeld maar iedereen is er rete enthousiast over. Ik heb overigens ook nog nooit (bewust) iemand er op zien spelen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    In de instapklasse is een Pacifica hard to beat. Ik heb er een gekocht voor mijn neefje. Redelijk goed afgewerkt, prettige hals en toets en prima sounds in deze prijsklasse.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Joost Vergoossen heb ik een jaar of 6 geleden live op een pacifica zien spelen. Zo eentje uit de high end serie, de 812 geloof ik. Tijdje geleden stond er eentje voor een euro of 1000 op Mp. Mooie veelzijdige gitaar.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Die Pacifica ga ik in mee....maar qua versterker zou ik een Yamaha THR10 doen....kun je op fluisterniveau mee raggen alsof je in een stadion staat te spelen.En niemand heeft er last van.
    Dit is een goede tip, ik heb n.l. een buurman met oren die reageren als ik het licht aandoe en stond al op mijn aandachtspuntlijst om bij aankoop van een versterker hier rekening mee te houden. Dit is wel een prijsklasse die op dit moment niet echt past maar ik neem al in overweging om de eerste maanden met een koptelefoon te gaan spelen. Mijn gitaarspel zal de eerste maanden toch van een niveau zijn waar alleen ik blij van kan worden en de rest van de wereld zwaar depressief.

  5. #15

    Standaard

    @ John Het advies van JVGM is niet de enige maar wel heel goede raad. Pacifica's worden niet sexy gevonden maar zijn echt goed, alleen die goedkoopste hss strat is wel wat minder. Over die THR zijn ook alle gebruikers tevreden. Voor afstellen kun je wel terecht bij één van de forumleden. Er is een kaart met namen van helpers hier op het forum, weet even niet meer waar en lang niet allemaal zijn ze hier nog actief.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superjohn Bekijk bericht
    Dit is een goede tip, ik heb n.l. een buurman met oren die reageren als ik het licht aandoe en stond al op mijn aandachtspuntlijst om bij aankoop van een versterker hier rekening mee te houden. Dit is wel een prijsklasse die op dit moment niet echt past maar ik neem al in overweging om de eerste maanden met een koptelefoon te gaan spelen. Mijn gitaarspel zal de eerste maanden toch van een niveau zijn waar alleen ik blij van kan worden en de rest van de wereld zwaar depressief.
    Ik zou op MP neuzen naar een kleine oefenamp met een koptelefoonaansluiting. Bijvoorbeeld een Roland Cube oid. Voor vijf tientjes moet je er wel eentje kunnen scoren.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Gezien de reacties ben ik er denk ik er al uit welke gitaar het gaat worden en dat kan niet missen de Pacifica, moet alleen nog uit vissen wat de verschillen zijn of er moet komende dagen nog een paar goede aanbevelingen komen.
    Ik heb eens gekeken naar die THR en zie dat daar ook een koptelefoon op kan en als ik zo de reviews lees is dat het ding wat ik moet hebben. Ik lees bijna overal hetzelfde dat je op huiskamer niveau alles kan spelen, dat is toch wel heel erg fijn. Natuurlijk wil ik ook zo'n grote buizen amp en eens lekker tekeer gaan maar dat is niet aan de orde op een zolder kamertje.

    Alleen het budget daar ben ik bang voor dat ik dat niet ga halen met THR.

  8. #18

    Standaard

    Zou alw starter iig geen startergitaar scoren met een tremolo
    Wegens
    - zonde geld
    - 1 maal push/pull en je kan weer aan de stem

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Zou alw starter iig geen startergitaar scoren met een tremolo
    Wegens
    - zonde geld
    - 1 maal push/pull en je kan weer aan de stem
    Helemaal mee eens, maar is een Pacifica ook zonder tremolo te krijgen?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superjohn Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, maar is een Pacifica ook zonder tremolo te krijgen?
    Ja. Dit (klik) vind ik een hele mooie uitvoering.
    Maar je kunt een trem ook vastzetten met een blokje hout hoor.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top